Coś tam o moich włosach .

Witam , Dzień Dobry , Hey . Dziś rozmyślałam nad nową notką , ale nic mi do głowy nie przyszło,
więc postanowiłam napisać coś o moich włosach .
             Kiedyś za bardzo nie zwracałam uwagi na to jak wyglądają , czy są zniszczone , czy też nie.
Ale od jakichś 3 lat próbuję wszystkiego co tylko się da. Od częstego rozjaśniania i farbowania zaczęły mi się przerzedzać i wypadać. To było też przyczyną tego , że chciałam schudnąć ale nie wiedziałam z czego.
Różne diety , nie jedzenie jak należy , wgl nie jedzenie doprowadziło do tego że z grubego kucyka zostało się prawie nic. Moje włosy były ; *suche , *bez objętości , *popalone od suszenia i prostowania , *rozdwojone, *kruszyły się , *wypadały garściami wręcz .
Jakiś czas temu , to w sumie jakiś rok-półtora roku temu śledziłam ciągiem różne kosmetyczki , czytałam sobie o wszystkim na różnych portalach i próbowałam serio , co tylko się da , normalnie wszystkiego. Chciałam dodać , że mój chłopak bardzo mnie we wszystkim wspierał i robi to do tej pory , zdajecie sobie sprawę , że nawet jak jest ktoś załamany , zły , przez jakiś czas too też wpływa na to jak twoje włosy rosną? jak twoja cera się sprawuje ? Naprawdę też byłam tym zaskoczona.
W okresie Wiosna - Zima tamtego roku byłam zszokowana moim efektem, choć trochę poprawił się ich stan .
Używałam różnych babcinych odżywek , babcinych szamponów (tych najzwyklejszych) i śledziłam wszystkie odżywki i szampony co reklamowali w telewizji .
Pierwszą odżywką która przyniosła sukces moim włosom była Nivea Long Repai (całe wakacje ją używałam), lecz postanowiłam wzbogacać mój zapas tego wszystkiego (wiecie , żałuje do tej pory , że nie przyszło mi na myśl o prowadzeniu bloga i robieniu tych wszystkich zdjęć) .
Po drodze miałam chyba z 10 kolorów na głowie , wiecie jak to niszczy włosy , co farbowanie musiałam kupować nowe odżywki , nowe szampony , na około wszystko po kolei. Ale nie żaluje , teraz staram się pomagać tym co mają z tym utrapienie , przeżyłam swoje . Nie wiem czemu ale naprawdę nie potrzebuje tu żadnej reklamy , chcę poprostu pokazać wam , że nie trzeba szukać różnych materiałów , odżywek w drogich drogeriach kosmetycznych , wystarczy kube , gorąca woda i zielone (skrzyp , pokrzywa , zielona herbata , rumianek ) , jogurt naturalny , cytryna , wszystko może pomóc twoim włosom .
          Od czego tak naprawdę zaczęłam ? Przestałam suszyć i prostować włosy , to było moje uzależnienie , robiłam to przed szkołą , po szkole i przed pójściem spać. Chodziłam po różnych drogeriach i szukałam olejków które wyczytałam w internecie . Pomogło .
Wszystko zaczęłam od początku , od kąd zrobiłam pasemka na włosach , bo naprawdę chciałam przywrócić swój naturalny kolor , zaczęłam stosować wszystko na nowo i robię to od początku stycznia .
Mam nadzieję , że zaciekawiła was choć połowa z tego co napisałam ;) Wiem , że to nudne .XD


Miłego dnia ;))

Komentarze

Popularne posty