Dzisiejsze zakupy ;)

Byłam właśnie w sklepie i nie mogłam się oprzeć by sobie nie kupić całego zestawu ,
właśnie umyłam nimi moje włosy , oczywiście metodą OSO . (OdrzywkaSzamponOdrzywka).
Uwielbiam ten efekt ! *,*
*Szampon z Chanatal z olejkiem arganowym dla włosów zniszczonych.
-przyjemny zapach
-mega się pieni
-odbudowuje włókno zniszczonych włosów.
*Odżywka Joanna z olejkiem arganowym
-dla włosów suchych i zniszczonych , potrzebujących wyjątkowej pielęgnacji
-przyjemny zapach
-włosy miekkie w dotyku
-nie plączą się
-łatwo się rozczesują
-są nawilżone od nasady po końce
-są świecące
*Jedwab Joanna Odżywka wygładzająca
-rzeczywiście wygładza włosy
-nałożyłam tylko na końcówki
-piękny zapach
-łatwo się rozczesują
-miłe w dotyku
-nie puszą się
SERDECZNIE POLECAM <3
_________________________________________________________



Komentarze

  1. Miałam kiedyś ta odżywkę z jedwabiem, ale niestety nie zrobiła zupełnie nic z moimi włosami. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ona jest po to by zabezpieczyć włosy przed promieniami uv , wysuszeniem podczas prostowania i suszenia , . Nawilża i wzmacnia włosy przy systematycznym stosowaniu ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty