Jak dbać o włosy zimą ;)

Często ostatnio słyszę zadawane pytanie przez moje koleżanki i przyjaciółki jak dbać o włosy zimą ?.
To bardzo proste , naprawdę. Gdyby tak wziąć to wszystko na logikę. 
Włosy mają cebulki , a cebulki nie lubią zimna , głowa jest często odkryta jak nawet na chwilę wychodzi się da dwór . Jak się nie dba o górną partię włosów i ogolnie to włosy wolniej rosną , są słabsze , bez połysku , lamią się i wgl . Co trzeba zrobić by tego uniknąć ?
*przede wszystkim nosić czapki
*używać różnego rodzaju sylikonów (min szampony z sylikonami )
*zabezpieczać końcówki jedwabiem , olejkiem 
*nie suszyć włosów gorącym nawiewem
*nie wychodzić z mokrymi włosami na dwór

Jak szampon to jaki ? Garnier , Joanna , do włosów normalnych lub by nadać objętość , jedwabistość
Maska? obojętnie , ja używam ziai kakaową
Jedwab ? zielona butelka taka z JOANNY <-kupiłam w hurtowni
odpadają różnego rodzaju żele , pianki może nie koniecznie , lakiery , tytany , gumy <- to wszystko wysusza włosy , czym więcej tego tym włosy się łamią , kruszą i nie dziwię się że ktoś ma siano na głowie . Wiem po sobie . Kiedyś , hmmm nie kiedyś ale w tamtym roku jeszcze ukladałam grzywkę 'na gimbusa' tak to się mowiło , i co ? kruszyły mi się strasznie włosy . Od kąd odrzuciłam lakier i gume do włosów + suszarkę i prostownice , moje włosy wyglądają o wiele lepiej . 


Mam nadzieje ze pomoglam , nastepna notka niebawem.

Komentarze

Popularne posty