Odżywka do paznokci Lovely ♥

Witajcie , chciałam wam przedstawić moją ulubioną odżywkę do paznokci.
Jest poprostu genialna . Dostałam ją od koleżanki na gwiazdkę. 
Strasznie mnie zaczarowała tym , że tak szybko może mi pomóc.
Moje paznokcie naprawdę wyglądały okropnie , odchodziły płatami wręcz , łamały się w połowie 
i ogólnie się łamały i rozdwajały .
Pierwszego dnia jak ją użyłam , stwierdziłam że nie zaszkodzi wypróbować. Przez całe święta Bożego narodzenia wysmarowałam w swoje paznokcie całą buteleczkę , a tą kupiłam 2 tygodnie temu ;) i mam jej już połowę.
Uratowała mi paznokcie ! Nie rozdwajają się , nie łamią i są mocne.


 Jest mała i poręczna , można ją wszędzie zabrać , wygodnie się ją nakłada. Ma śmieszny kształt. I nie odstraszający zapach , prawie jej nie czuć.

Ostatnio zaczęłam używać ją jako baza pod lakier . Moje paznokcie po niej mają fajny kolor , a zresztą zobaczcie sami . Robiłam dzisiaj zdjęcie mojego małego paznokcia ponieważ wygląda jak wygląda.
To zdjęcie jest robione w trakcie malowania i moczenia w soku z cytryny .
Zauważyliście jakąś różnicę ?
Bo ja tak , pierwsze zdjęcie przedstawia paznokcia po zmyciu wczorajszego lakieru bez bazy (tej odżywki).
Drugie zdjęcie przedstawia paznokcia w trakcie moczenia (15minut) w soku z cytryny , a trzecie w drugiej warstwie lakieru ;).


Mam nadzieję że moja notka na dziś wam się spodobała . Kolejna może niebawem ;) 

pytania ? ----> www.ask.fm/alsastylla

Komentarze

Popularne posty