O mnie



Witajcie , mówią na mnie mała, mam 18 lat, mieszkam w woj. Łódzkim.
Bloga założyłam pod pseudonimem Alsastylla Claudia Katherina.
Moją pasją są włosy, pielegnacja , dlatego to jest mój świat : OBSESION HAIR CARE:.
Odnośnie tego , chciałam poprowadzić mojego bloga.
Zainspirowałam mnie tym jedna kosmetyczka którą śledziłam od roku. Niestety wydaje mi się, że
przedstawiała i proponowała drogie metody dbania o swoje włosy , paznokcie , skórę , make up .
Uwielbiam to robić , uwielbiam czesać ludzi , pomagać im w doborze fryzury i zrobieniu jej . Także make up'u.
Chodzę do szkoły fryzjerskiej już 2 rok , to nie była zła decyzja , interesuje się tym od dziecka ,
moze nie jestem doskonała w tym co robię , ale potrafię i nie chcę się tym chwalić , po prostu chcę żeby klientka ,
znajomi , rodzina widzieli we mnie kogoś komu bardzo na tym zależy.
W sprawie dbania o swoje włosy , chciałabym was nie , że zachęcać do kupowania
Bóg wie jakich produktów , gdyby się nie rozejrzeć po swojej kuchni , apteczce , nie dostrzeglibyście ,
że macie wiele rzeczy którymi naprawdę można uratować swoje włosy .


EDIT . : 05.01.2016.


Witam was poraz kolejny..
Wiemmm,, ta notka była dwa lata temu, dokładnie dwa lata temu jak zaczęłam swoją współpracę z włosomaniactwem .
Bloga założyłam 14 stycznia 2014 roku o godzinie 21. O 21:29 dodałam pierwszą notkę, właśnie tą do której robie edit notki.
Widzicie jak ten czas szybko leci.
Znacie mnie, znacie moją historię w skrócie, bo wiele z was pyta się mnie o życie pryuwatne na asku .
www,ask,fm/alsastyllaa
I uczestniczycie też w nim poprzez instagrama na którego dodaje często moje zdjęcia.
Dużo się zmieniło od 2 lat, z 50razy farbowałam włosy, z 3 razy zmieniłam kolor, inaczej o nie dbałam lub nie pielegnowałam ich wgl z powodu braku czasu. To szok co nie ?
Jestem z siebie dumna co osiągnęłam.
Chcę dalej pomagać ludziom, ale nie wiem jak to zrobić skoro tak wiele z was wie o mnie, o moim istnieniu..
Kocham to robić, wiążę z tym sporawą przyszłość.
Mam nadzieję że mam takich super mega wiernych czytelników, wiem że ciężko z doczekaniem się na kolejne notki, ostatnio zaniedbałam dodawanie czego kolwiek tutaj, ale jak widzicie siedzę w domu całymi dniami, zaczynam coś pisać i brak mi weny, jakoś wypadłam z tego rytmu, nie mam pomysłów.
Wiecznie odkładam coś na potem, to trudne wpleść życie prywatne do blogowania zwłaszcza że mam młodszego brata który siedzi całymi dniami na komputerze i nie da do niego dojść, dzisiaj się na to porwałam, zmieniłam swój design i postanowiłam zacząć to życie od nowa, mam nadzieje że mi się uda.


Mam nadzieję że spodoba wam się ,
to co dla was przygotowałam ;*
Nie chcę się reklamować , nie chcę "szpanować" wszystkim .
Po prostu chcę się podzielić tym co wiem i doradzić wam w męczących was kłopotach z włosami ,
skórą , paznokciami .

Komentarze

Popularne posty