Zielona herbata


Witam , ;) nie poszłam do szkoły i jestem z tego powodu szczęśliwa,
ale nieszczęśliwa z tego że jestem strasznie chora ;c buuuu 
Więc z powodu iż mam bardzo dużo czasu postanowiłam zrobić dla was notkę o zielonej herbacie. 
Strasznie mnie męczą te pytania o zielonej herbacie ;) więc macie tu ode mnie coś więcej niż odpowiadam na asku.

Zielona herbata to jak wiecie jest suplementem diety , poprawia samopoczucie i ożeźwia organizm 
+oczyszcza z niezbędnych i niepotrzebnych bakterii itp. ;)
Można używać ją jako wcierki do włosów , jako napoju i suplementu do odchudzania się ;)
DO WCIERKI ?
Tak właśnie tak do wcierki , ;) robi się tzn napar z zielonej herbaty , ja wam przedstawiłam dwa rodzaje , ;)
w torebkach i na wagę, liścistą . Do wcierki uzywam tej liścistej ponieważ liście ma całe i nie kruszone i nie połamane , 
dlatego ma lepsze działanie na włosy i skórę głowy . ;)
Jak używać wcierki ?
Ja parzę zieloną herbatę przez około dobrych 30minut, jakieś 1/2 szklanki , przelewam ją do butelki z atomizerem 
i pryskam włosy , oczywiście mokre , po ostatnim spłukaniu wodą , pryskam do momentu aż mi się skończy , 
nie spłukuje wodą , poprostu zostawiam jak jest i odciskam z nadmiaru wody , + chciałam dodać że skórę głowy masuję
mocnymi kolistymi ruchami ;) 
Można użyć też jej do ostatniego płukania włosow ;)
Jak działa ? 
Mniej przetłuszczające się włosy , znikoma ilość wypadających włosów , stymuluje wzrost włosa , zabezpiecza przed szkodliwym działaniem środowiska , brak łupieżu.
Ile stosować ?
Tak długo jak tylko zechcesz ;) naprawdę trzeba uzbroić się w cierpliwość i czekać na efekty (3-4mycia).

JAKO NAPóJ I SUPLEMENT DIETY ?
Każdy słyszał , że kubiety piją żeby szybko schudnąć , może i to prawda ale nigdy w to nie wierzyłam , 
przyspiesza trawienie pokarmu , szybciej oddaje się mocz , ale żeby chudnąć ? Może w jakimś stopniu tak , ale
żeby schudnąć trzeba ustalić sobie grafik diety i odpowiednich ćwiczeń , ale nie o tym tu mówimy ;)
Jako napój ?
Fakt szybciej trafia do organizmu , po dłuższym przyjowaniu (ja piję codziennie do śniadania ;)) organizm
statkuje się do swojej normy. Szybciej rozprowadza sie po organiźmie , działa na skórę , włosy i paznokcie ;)

mam nadzieję że pomogłam ;)  miłego dnia  

Komentarze

Popularne posty