ASKOWY KONKURS




Mam dla was konkurs czyli rozdanie Luty 2014. Pierwsze takie moje rozdanie. Otóż, mam dla was mały taki zestawik, a w nim "Jantar", tonik do twarzy "Clearskin" , lakier Coral o lekko pudrowym cielistym kolorze z brokatem, lakier Ados Texture Fffect o piaskowym szorstkim lekko błyszczącym efekcie. ;)
Konkurs trwa od dzisiaj od 03.02.2014 17;30 do 28.02.2014 do godziny 17;30.
_________________________________________________________________________
Fakt faktem , w tym konkursie chodzi o zdobycie dużej ilości lajków pod swoim zgłoszeniem, zaproszeniu znajomych na facebook'u, udostępnieniu na facebook'u linku właśnie z tym konkursem, zaproszeniu jak największej liczy osób od siebie ze znajomych.
__________________________________________________________________________
Wzór.....................--------------------------------->>>
1) Obserwuję jako: (wpisujesz swoją nazwę z @, np ‎@alsastylla OBOWIĄZKOWO
2) Informacja na blogu, link: NIEOBOWIĄZKOWO
3) Lubię/udostępniam na Facebooku jako: (imię i nazwisko) OBOWIĄZKOWO
4) E-mail: NIEOBOWIĄZKOWO
5) Dodatkowe opcje:
***Dodałam do blogrolla/askrolla : link do bloga i aska w na swoim asku w opisie
*Notka: TAK/NIE link
*Baner : TAK/NIE link
*Musisz odznaczyć anonima
*Każdy Twój znajomy musi wpisać twoją nazwę z @ np ‎@alsastylla i dodać do obserwowanych
Wzór; dodałam jako (odznaczyć anonima) , od ‎@alsastylla
*Gdy wypełniasz zgłoszenie w konkursie wpisuj po kolei (1,2,3,4,5,*,*,*,*,*,*,*)
*Zbieraj lajki pod swoim zgłoszeniem, wszystko jest rozliczane i zapisywane u mnie w notesie.
POWODZENIA ♥ MIŁEGO WIECZORU♥

Komentarze

Popularne posty