Recenzja Szamponu i Balsamu do wlosów.

 Szampon Eve do włosów osłabionych, wypadających i łamliwych ze skrzypu polnego, czarnej rzepy i łopianu.


 Balsam do włosów przeciw wypadaniu z łopianu.
Witam wszystkich serdecznie, dawno nic nie dodawalam, to dlatego że brak mi czasu i chęci.
Szkoła zawala wszystko. Jedynie co zostały mi tylko weekendy, a na tablecie ciężko cokolwiek dodać.
Mam nadzieję, że nadrobię to wszystko. ;)
Przedstawiam wam dwóch moich ulubieńcy tegoż miesiąca.
Kupiłam jakoś na początku lutego, postanowiłam wypróbować.
Myję włosy co 2 dni więc nie widać zbytnio dużo efektu ale efekt jest. Używam też do tego Jantar więc myślę, że dlatego że używam paru rzeczy moje włosy stały się mocniejsze i nie wypadają.
Pewnie zastanawia was to jak aplikuje się balsam. To dla tych którzy nie mieli styczności z tym, stwierdzam że balsamy do skóry głowy i włosów wraz z olejkami są lepsze niż wszystkie inne peelingi i maski.

Aplikacja?
Ten oto szampon bardzo oczyszcza skórę głowy i włosy z poprzedniej aplikacji różnych środków.
Dlatego nie myję co mycie tym szamponem tylko co dwa mycia, ponieważ za bardzo wysusza skalp przy częstym stosowaniu.
A co do balsamu, po umyciu włosów zaczynam od karku i aplikuje go na całej szerokości i długości skóry głowy, jak już to zrobię zaczynam tylko wmasowywać przez 5 minut balsam w skórę głowy, a na koniec przechodzę do włosów, rozczesuje balsam po całej długości włosów, trzymam kolejne 10 minut i obficie spłukuje, po tym nakładam jedwab w odżywce na same końce, albo olejek arganowy w odżywce i także rozczesuje. Obficie spłukuje, owijam ręcznikiem by odcisnąć nadmiar wody, spokojnie rozczesuję (ponieważ szampon jest strasznie oczyszczający i nie zmiękcza do końca włosów dlatego aplikuje odżywkę w mgiełce żeby za bardzo nie poszarpać włosów). Nakładam Jantar na cały skalp i już nie suszę, żeby nie przegrzać i nie wysuszyć włosów.

Efekty Balsamu?
Włosy bardzo miękkie i elastyczne, dobrze się układają, same są odbite od nasady, nie są oklapnięte, mięsiste, grubsze w dotyku, nie puszą się i błyszczą.

Efekty Szamponu?
Bardzo oczyszcza włosy i skórę głowy.

Czy Polecam Balsam?
Tak polecam, dla tych którzy boją używać się jakichkolwiek olejków, polecam serdecznie.
Dodam, że ostatnio nie myłam włosów szamponem tylko poprostu nałożyłam balsam na skalp i włosy, podczas spłukiwania się pieni więc myślę że nadaje się też do mycia jako (Mycie odżywką).

Czy Polecam Szampon?
Tak polecam, oczyszcza bardzo skórę głowy, obiecany efekt.
Tyle że strasznie się plączą włosy podczas mycia i nie zmiękcza włosów.


;) Miłego weekendu. ;*

Komentarze

Popularne posty