Maseczka na suche, puszace sie wlosy.

Witam wszystkich serdecznie w ta piekna slonecza sobote. Przepraszam ze tak zaniedbalam mojego bloga,  otoz przez to ze brakowal mi chwili na zrobienie jakiej kolwiek recencji i notki. Z tegoz powodu robie ja dzisiaj, poniewaz rano robilm sobie maseczke z jajka i balsamu do wlosow ktora serdecznie polcam, a zrobilam ja tak:
*w miseczce rotrzepalam dokladnie cale jajko
 *dodalam 3lyzki balsamu do wlosow firmy green pharmacy z lopianem
 *dokladnie wymieszalam by wyszla jednolita masa
 *nalozylam ja dokladnie na dobrze wyczesane wlosy
 *wcieralam i dokladnie je wyczesalam, a pozniej zwiazalam w kokon na czubku glowy  i tak chodzilam przez 2 godziny.

Dobrze po tym splukalam ciepla woda i umylam dwa razy szamponem, jak idzicie  jest to szampon  zwykly, kupiony w zwyklym kiosku i naprawde jest super. To moja druga butelka i sprawdza sie swietnie, wlosy podczas mycia i splukiwania sa  miekkie i sie nie placza, a zapach utrzymuje sie do natepnego mycia.

Recenzja maski ????

miekkie wlosy
 blyszczace
 nie pusza sie
 sa elastyczne
 eliktne
 nie elektryzuja sie


Moja opinia ? Serdecznie polecam dziewczyn z kreconymi, puszacymi sie wlosmi, nie do ogarniecia , eektryzuacymi siie .




 Zycze milego weekendu i zapraszam na mojego aska.

www.ask.fm/alsastylla
 Milego dnia kobiet :*













Komentarze

Popularne posty