Nowe nabytki, oraz paznokcie ŻELOWE i efekt po ich ściągnięciu.

WITAM WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE.;*

Ostatnio kupiłam sobie odżywkę SENSIQUE i lakier do paznokci ze złotym połyskiem.
Większą uwagę chciałam przywiązać odżywce do paznokci ponieważ jak już zauważyliście tytuł,
notka jest o moich 'pięknych' paznokciach które strasznie mi się zniszczyły po oczywiście żelach.
Paznokcie są straszne, dodam że żel ściągałam sama, ponieważ połamały mi się po 3tygodniach.
Jak widzicie to jest odzywka SENSIQUE z formułą odbudowującą, diamentowo wzmacniająca.

  
                                                      


Odżywka jest bardzo skuteczna, nakładam ją dwoma warstwami do lepszego efektu. Zakrywa wszystkie zadry, spiłowaną płytkę i dobrze nie starty klej, oraz odbarwienia pozostałe po kleju i lakierach.


Tak właśnie wyglądały moje żelowe paznokcie, były w kształcie migdałków, oczywiście miały być, osobiście myślę że wyglądały okej .
Przedstawiam wam paznokcie które właśnie tak wyglądają po zdjętych tipsach.
Strasznie mnie irytują i nie mogę na nie patrzeć.
Chciałam wam się pochwalić że odżywka SENSIQUE nadaje się do właśnie takich paznokci, pomaga im i dodam że paznokcie po niej są ;
-twarde
-nie łamią się
-ładny kolor
-diamentowy połysk
-nie zadzierają się
-są mocniejsze
-zauważalnie szybciej rosną
 Jeśli ktoś ma nerwy właśnie do takich eksperymentów to serdecznie polecam, oczywiście jeżeli komuś się to podoba, paznokcie były wygodne, nie przeszkadzały mi w codziennych czynnościach czy na pracowni.
Dobrze sie trzymały, z tego co czasem czytam i słyszę to takie paznokcie odpadają po 3 tygodniach jak nie wcześniej, ja osobiście miałam problem ze ściągnięciem ;]


O czym chcecie kolejne notki ?????????????????????????
Dawajcie jakieś podpowiedzi na pocztę zakochanaxd@op.pl
ewentualnie ask ----> www.ask.fm/alsastylla


Miłego dnia ;*

Komentarze

Popularne posty