niedziela, 20 kwietnia 2014

Domowy sposób na zdrowe paznokcie?

Witam wszystkich, mam nadzieję że święta wam fajnie i szybko zleciały.Zresztą wreszcie, w końcu można się wyszaleć na dancingu. xd
Jak już widzicie tytuł postu, postanowiłam zrobić coś od siebie. W sensie takim, jak już wiecie
moim utrapieniem są paznokcie, czasami doprowadzają mnie do szaleństwa, a zwłaszcza po żelach, teraz paznokcie mi odrastają, ciągle się łamią, kruszą i rozdwajają, używam masy odżywek i nie umiem sobie z nimi poradzić, postanowiłam więc przystąpić do domowych odżywek i również zrobić o nich notkę. ;)
Znalazłam wiele fajnych porad i faktów w domowej książce mojej babci. Normalnie ubóstwiam tą książkę, jest w niej wszystko, przepisy, jak i skóry o modzie, jak dbać o włosy i paznokcie. LOVELOVELOVE<3

Dłonie, to jak już wiadomo jest piękno kobiety, kobieta z zaniedbanymi dłońmi i paznokciami to nie kobieta.
~Takie moje zdanie.
Dłonie mogą wiele powiedzieć o właścicielu, ;]
Nie trzeba wydawać majątków na kosmetyki, na odżywki, balsamy i różne pierdoły.
Można zaleźć coś w kuchni, apteczce, w domu.



Jak już wcześniej odpowiadałam wam na pytania o tym jak odżywić swoje paznokcie domowym sposobem, to teraz mam zamiar opisać wszystko po kolei. ;)
Zacznijmy od tego, że należy zawsze kremować ręce, obojętnie jakim kreme, zawsze je trzeba myc, kremować, moczyć w czymkolwiek, żeby były ładne, gładkie i ładnie się prezentowały.

Kąpiel Cytrynowa.
*pół cytryny
*2/3 szklanki ciepłej wody
*waciki
Jak?
Wcisnąć pół cytryny do 2/3 szklanki wody (oczywiście wlać to w wygodną miseczkę).
Można moczyć albo przecierać paznokcie i skórki tym sokiem przez 20-30 minut.

Oliwkowa kąpiel.
*1/3 szklanki oliwy z oliwek
*garnuszek do podgrzania
*łyżka stołowa soku z cytryny
*płynna witamina A+E (dostępna w aptece)
Przelać wszystko i dokładnie wymieszać w wygodniej miseczce i moczyć dłonie 10 minut wcierając wywar w paznokcie i skórki. Powtarzać zawsze gdy potrzebujesz ładnie odżywić swoje paznokcie

Wcierka z cebuli.
*Cebula
Pokroić/ posiekać cebule, owinąć posiekanymi drobno plastrami w wacikach paznokcie i zostawić na 2-3 godziny.
Paznokcie się odżywiają i twardnieją, nie łamią się.

Kąpiel jajeczna.
*jajko
*oliwa z oliwek
*cytryna
Rozbić dokładnie całe jajko, dodać lyżkę stołową oliwy z oliwek i kilka kropel soku z cytryny, wcierać w paznokcie przez 15 minut.

Kąpiel z oliwy migdałowej.
*rondelek
*oliwa z migdałów
Podgrzać aby była ciepła i wmasowywać w paznokcie.

Kąpiel z olejku rycynowego.
Wcierać olejek przed każdym posmarowaniem normalną odżywką do paznokci.

_______________________________________________________________
Jest wiele sposobów na ładne paznokcie, wystarczy tylko chcieć o nie zadbać, ładne obcięcie, wypiłowanie, dobrze dobrana odżywka, wszystko może zrobić by były długie, ładne, nie łamały się i nie rozdwajały.
Jeśli paznokcie zaczynają się rozdwajać, trzeba szybko zareagować. Masa odżywek, witaminy, owoce i warzywa. Wszystko wpływa na to by były piękne i zdrowe.
Tak, że jeśli ktoś nie zaczął dbać....niech zacznie od zaraz ;)

Miłego wieczoru ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.