sobota, 5 kwietnia 2014

Fryzury krok po kroku part2.

Witam serdecznie;>.
Fryzury krok po kroku napewno wam sie przydadza poniewaz wiele z was pyta mnie w co sie ma uczesac. Te fryzury nie sa mega trudne, trzeba tylko sie chwile przyjzec i pomyslec, a juz sie wie o co chodzi, mam nadzieje ze na ogol podoba wam sie moj blog. Ale szczerze mowiac chcialabym was prosic i to byscie napisali mi uwagi jaki macie co do mnie. Chcecie napisac do mnie wiadomosc prywatna? Mowie to z gory wszystko co piszecie do mnie jest pomiedzy nami i nikt sie o tym nie dowie. Bo z tego co czasem czytam na paru blogach to kosmetyczki wysmiewaja sie i udostepniaja rozmowy z pytajacymi, moim zdaniem to cos nie halo.

Tak wgl chcialabym wam zyczyc milego weekendu <3 Dozobaczenia na ask.

www.ask.fmalsastylla
 www.facebook.com/alsastylla
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.