piątek, 18 kwietnia 2014

SKRZYP POLNY i POKRZYWA ?




Witam, co dziś kupiłam? Otóż to, mooojeeee ulubione herbatki, *___*
Jestem wręcz zachwycona smakiem i aromatem.
Pierwsze co jak weszłam do domu, po ciężkim dniu, to ? Zaparzyłam moją jedną z ulubionych herbatkę ze skrzypu.
Zaczynamy 30 dniową kurację herbatkową.
Codziennie rano skrzyp polny, a wieczorem pokrzywa.
Efekty na włosach i paznokciach zobaczymy za 30 dni od dziś.
Jak już opowiadałam że podobno łączenie herbaty razem wypukuje witaminy, powiem wam szczerze że to bzdura, każdy ma inny organizm, ale przedawkowanie herbaty ze skrzypu polnego i pokrzywy może doprowadzić do wypłukanie witaminy B1 z organizmu. Ale tylko wtedy gdy zażywa się 2-4 torebki herbaty dziennie, jeżeli rozłożycie sobie herbatę na 1 pokrzywowa i 1 ze skrzypu dziennie, to nic wam nie będzie. To logiczne że różne bakterie, witaminy itp wydalamy z moczem. ;)

Tak że CZAS...............................................START.......................................kuracja herbaciana rozpoczęta ;)

Życzę wesołych świąt <3 ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.