100 faktów o Mnie c(+_+c)

Witam was wszystkich serdecznie, otóż dzisiaj postanowilam zrobic notke z zpelnie innej beczki. Mam wrazenie ze wiele z was chcialoby poznac mnie lepiej, wiec postanowilam  dodac notke o mnie :3 milego czytania ;**
1.Mam na imie Klaudia Katarzyna
2.18lat
 3. Moj ulubiony kolor to :zolty, niebieski, rozowy, fioletowy, czerwony
 4. Lubie placki ;D
5. Lubie jednorozce
6. Chodze do Technikum fryzjerskiego, lecz planuje studium kosmetyczno fryzjerkie
 7. Chcialabym mieszkac w Norwegii/Holandii
 8. Jestem pedantyczna
9. Mam obsesje na punkcie wlosow i paznokci
10. Jestem pesymistka i realistka
11. Lubię płakać na filmach
12. Zmieniam styl dwa razy do roku
13. Mam psa Lune, kotke Fige, male kotki Ferdek, Fiona, Filemon,Lipton
14. Jestem fotomodelka, sama jestem fotografem
15.Uwielbiam robic zdjecia
16.Kolekcjonuje aparaty fotograficzne
17. Wiem wiecej niz ksiazka od technik-podstaw fryzjerskich
 18. Lubie eksperymentowac na swoich wlosach
19. Zmieniam kolor wlosow jak mi sie znudzi
20. Mam cztery przyjaciolki i jednego przyjaciela, sa niezle zjeb*ni :>
21. Mieszkam blizko Łodzi/Sieradza/Łasku/Zduńskiej Woli/Uniejowa
 22. Despotyczka
23. Leń
24. Szukam pracy na wakacje, lecz cos mi nie wychodzi, narazie zbieram jagody xd . Jagody? Mmmmmmm pyyycha ;X
25. Jestem zwariowana (delikatnie mowiac)
26. Mam uczulenie na czekolade (Jak mozna? O.o)
 27. Słucham rocka, rapu emocjonalnego, popu, r&b, dubstep, drum &bass
 28. Moimi ulubionymi wykonawcami są : Linkin Part, Lipm Bizkit, paramore, martin garix, pezet, pih, b.r.o, calvin hurris, david guetta, armin von burren, evanescence , EMINEM (...) 29. Mam mlodszego brata XD
30. Uwielbiam rysowac
31. Milosc jest najwazniejsza
32. Kocham makaron
33. Wszystkie oszczednosci wydaje na kosmetyki do wlosow
34. Czerowny rosolek to moja ulubiona zupa
35. Nigdy nie chodze do fryzjera obcinac wlosow (sama albo mama)
 36. Nie, moja mama nie jest fryzjerem (u mnie obcina sie samemu wlosy od pokoleń, nigdy nie chodza do fryzjera chyba ze trwała)
37. Lubie wszystkich wkurzac
38. Nigdy nie mialam papierosa w ustach
39. Nie kminie dziewczyn ktore wybaczaja zdrade/przemoc i traktuja to jako pomylke 40. Nie nawidze gdy pada deszcz
41. Uwilbiam topic sie na sloncu
 42. Za kazdym razem jak zaczynam sie odchudzac, nigdy tego nie koncze
43. Lubie kombinowac z jedzeniem, zawsze wmysle cos nowego
44. Nie nawidze lodow truskawkoch i ajerkoniakowych
 45. Nigdy nie bylam nad morzem
 46. Inspiruje sie Luana Perez, Rita Ora, Lemonade
 47. Nienawidze disco polo
48. Ogladalam 3metry nad niebem 63826282622862825386286383648 razy i za kazdym razem rycze XD
49. TEPIE DZIEWCZYNY Z ''KU*WA'' na jezyku i fajka w reku
 50.Facet ktory zdradza, klamie i jest sztuczny wobec mnie, jest dla mnie nikim.
 51. Szybko sie denerwuje i czesto placze ze zlosci
52. Planuje tatuaz
53. Lubie porzadek
54. Od marca kupuje buty ale jakos mi to nie wychodzi xd
 55. Jak mi smutno, slucham muzyki ktorej nie lubie xd
 56. Nie lubie polskich filmow i seriali
57. Podobno jestem nie do wytrzymania
58. Planuje slub w 2019r.ale nie wiem czy dozyje xdd
59. Jak bylam mama mowilam na siebie DADA xd
60. Za kazdym razem jak kupuje rybki (po tygodniu juz ich nie mam
61. Staram sie systematyznie ogarniac notki na blogu
 62. Robie blansoletki z muliny CHCE KTOS?
 63.Nalogowo sciagam muzyke na telefon
64. Przerabiam zdjecia JAK KTOS CHCE, WYSYLAC NA POCZTE.
65. E-mail klaudusia1996@op.pl
66. Zanudzam?
67. Nie lubie zupy pomidorowej
68. Moj pies przez sen udaje ze ciagnie cyca xd
69. Uwielbiam prowadzic aska/bloga/fanpage
 70.Nalogowo sciagam ciekwe zdjecia (fruzury, outfity,ect)
71. Zyje chwila
72. "Nie ogladaj sie sa siebie''
73.Urodzilam sie na urodziny moich ciotek blizniaczek ;3
74. Kocham kotki i male pieski
 75. Nie mam kompleksow
 76. Tak, zarabiam na strzyzeniu, czesaniu (co łaska)
77. Nie lubie jak ktos odpowiada pytaniem na pytanie
78. Lubie wszystkich, nie mam osob ktorych nie lubie za bycie soba
79. Czesto imprezuje/czesto nie ruszam sie z domu
 80. Zyje tylo wieczorami, w dzien jestem leniem
81. Kocham kalafiooorrrra/brokuly/szpinak
82. Jestem tajemnicza
83. Kiedys podam prywatne konta
84. Moja ulubiona bajka z dziecinstwa to MUMINKI
 85. Mam pelna szafke, a wiecznie nie mam sie w co ubrac
86. Chcialabym dostawac probki kosmetykow
 87. Chcialabym podjac jakaś wspolpracę z przedstawicielem jakiejs firmy kosmetycznej
88. Uwielbiam robic zakupy
89. Boje sie starosci
90. Chcialabym wyjechac na stale z PL
91. Nie kminie hejterow
 92. Tanczylam przez 5lat HH
 93. Co roku w kwietniu od 3lat mam lewa noge w gipsie, zdaza sie dwa razy xd
 94. Uwielbiam Marlin Monroe
95. Moja milosc nadal kwitnie do samej siebie, jestem bezkompleksowa
96. Lazania mmmmmmmm
 97. Nalogowo pije koktaile z truskawek i jagod
98. Nie lubie karmelu i toffi
99. Nie lubie konczyc czegos jak juz zaczelam
100. Zawsze zycze milego dnia i slodkich snow :*



Komentarze

Popularne posty