Avon czyli moja dzisiejsza zdobycz i nie tylko.

Witam was wszystkich, jak wiecie czesto robie sobie male prezenciki w Avon, tym razem zadbala o to moja mama, ktora wie co dobre. Dostalam od niej olejek z drobinkami zlota, i mgielke do ciala . Oraz postanowilam sama cos sobie sprawic w moim ulubionym sklepiku . Paczcie zdjecia nizej.
Mgielke skin so soft uzywam bardzo czesto, dlatego tez mam ja bardzo czestow  swoim zakupie poniewaz u mnie jest tylko na dwa miesiace, czyli na cale wakacje mi starczy. Uwielbiam skore po tym olejku, jest taka piekna blyszczaca, pachnaca i wgl fajna. Mgielka przyspiesza mi rowniez opalanie, przez co uzywam jej tez do tego. 
Jesli chodzi o perfumy w mgielce Celebrite trzymaja dosc dlugo, sa bardzo ladne i dopuki sie nie wykape, caly czas je ode mnie czuc. Dlatego to nie byl glupi wybor tego zakupu przez moja mame.

Nastepnym zakupem jest plyn micelarny do demakijazu i podklad do testowania BeBeauty. W sumie nie mam nic do tej firmy, plyn micelarny sprawdza sie bardzo eewelacyjnie, moim zdaniem jeden z najlepszych, zas jesli chodzi o podklad, moim zdaniem troche za tlusty jak dla mojej cery. Kryje bardzo dobrze, ale sie bardzo po nim blyszcze, polecam dla osob o suchej cerze.


Nowość, olejek do opalania z B-karotenem i witamina E. Przez pare slonecznych dni sluzy mi bardzo dobrze. Jestem z niego zadowolona. Kosztuje zaledwie 5,99zl, normalnie majatek xd. Jest wrecz swietny, tak fajnie przyspiesza opalanie o zostawia skore delikatna, nawilzona i fajnie chroni przed slonce.





Co myslicie o moim dzisiejszym (i nie tylko) zakupie ? Polecilibyscie cos jeszcze do opalania ?

Slodkich snow ;*

Komentarze

Popularne posty