sobota, 9 sierpnia 2014

Jak łatwo zrobić kreski eyelinerem. Noenki 2014.+MOJE FARBOWANKO *.*

Witajcie wszyscy.
Jedna z czytelniczek mojego aska/bloga, poprosiła mnie wczoraj o notkę na temat
kresek eyelinerem.
Postanowiłam spełnić jej prośbę i zrobić wam/Tobie jakąś ciekawą notkę na właśnie ten temat.
Pierwszą sprawą jest farbowanko które miałam wczoraj.
Jestem bardzo zadowolona z efektu ale wydaje mi się że kolor wyszedł za ciemny z niezauważonego błędu jaki popełniłam.
Tym razem użyłam farby z Palette z nową formułą.
Kolory jakie użyłam to Karmelowy brąz 568 i Tajemnicza brązowa czerń 850 i właśnie to ten błąd.
Ale po zmieszaniu kolorów i tak kolor wyszedł jaśniejszy niż byłby zmieszany z tą samą farbą 850.
Jak wam się podoba ?
+ make up oka.
Wiem, tragiczna obróbka, ale na tablecie nie mam lepszych programów niż gimp. xd

Zaczynamy od tytułowego tematu. 
Kreski eyelinerem. Rzecz jasna to jest chyba najmodniejszy dodatek make up'u 2010-2014  (roki szału na eyeliner)i napewno będzie jeszcze długo. 
Postaram się zaciekawić was moją notką.
Same zdjęcia może są nudne, ale jakoś postaram się to urozmaicić.




 Zapewne każdy w swoim życiu przechodził etap podjarki na temat kreski.
Uczył się jak się ją wykonuje i co chwila zmieniał ją by wyglądała bardziej na czasie.
Wiele z was do tej pory się uczy i ma własny styl.




Zdjęcie to chyba najlepsze co może być do nauki robienia
kreski, ja swoją kreskę zaczęłam robić za pomocą łyżeczki i kredki
do oczu.
Wychodziło nieźle, powiem szczerze że czym miękciejszy pędzelek,
tym kreska wychodzi ładniejsza.
Nigdy nie kupie eyelinera w pisaku, żelu czy z patyczkiem.
Szkoda słów (za gruba, za jasna, za świecąca, kei się) nie ma nic 
lepszego od eyelinera w płynie.

Kreski do kształtu oka.

+ to co teraz modne czyli neonowe kreski.



Wszystkie zdjęcia wzięte z internetu.
Miłego dnia, mam nadzieję że pomogłam ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.