Winter time. =*

Witajcie .

 Witam was wszystkich, nie wiem ile razy pisalam juz ta notke, ale tak ciezko mi dobrac jakie kolwiek slowa po tak dlugiej przerwie, jeszcze w dodatku, za kazdym razem jak chce opublikowac to, to mi sie tablet wylacza -,- co za pech, dzis chyba nie pisane mi jest pisanie notki. Ale trzeba, juz niedlugo przyjda mrozy, sniegi a my nie chcemy by nasze wlosy przez to pogorszyly swoj stan ? Jesli wiele sposobow na to by zaradzic temu wszystkiemu, zapraszam do przeczytania dzisiejszej notki ktora bedzie sie troszeczke roznila od reszty ;)

Chcialam dotrzymac obietnicy i napisac cos ciekawego ale nie wiem czy dam rade, warunki na pisanie notki mi nie pozwalaja, nie lubie tworzyc czegos na tablecie ktory mi ostatnio daje w kosc. W dodatku rozmieszczenie tego wszystkiego nie jest takie jakie bym chciala. Ostatnio myslalam nad tym by zawiesic bloga i prowadzic aska, bo moja praca z firma dobiegla konca wlasnie przez zaniedbanie notek i mala liczbe obserwatorow. Nie chcecie mi pomagac, przykro... w koncu nie robie tego tez dla siebie ale dla was, wy byscie mieli z tego pozytek no i oczywiscie ja przyjemnosc z wysylania paczek i pisania recenzji kosmetykow ktore mialam dostawac, lecz liczba obserwatorow nie chciala wzrastac. Trudno. Dzis zycie jest takie jakie jest. Nie bede sie o nic prosic, dziekuje tylko tym co przy mnie sa i na priv i na asku. Dziekuje ;** 






 Zaczne od tego, że zauważyłam dosc ostatnio, że wiele dziewczyn przestaje zauszczac wlosy i obcina je w ten sposob. Nie ukrywam ze sama to zrobilam, bo w koncu wlosy nie zeby, urosna. Wystrczy zadbac o nie w pewien sposob i sukces gotowy.
 Mi osobiscie podobaja sie fryzury takiego typu, obciete na prosto,'maszynka czy nozyczkami, bez zadnego cieniowania, poprostu uciete, fajnie sie ukladaja i oczywiscie wydaja sie zdrowsze, lzejsze i bardziej zadbane. Dobrze sie rozczesuja i nie ma problemu z ich ukladaniem. Ja jestem zadowolona ze scielam swoje wlosy, jakos nie mam sentymentu do nich, choc przyznam ze troche szkoda bo byly juz do lokci. Do wakacji odrosna, tez sa zdrowsze i ladniejsze .








Jak dbac o wlosy zimą ? Trudno określic na pierwszy rzut oka, no bo kazdy w kncu musi poznac swoje wlosy i wiedziec po jakie produkty siegnac, ja bym chciala wam dzisiaj w skrocie to wyjasnic, jesli chcielibyscie wiedziec dokladniej, musialybyscie opisac w komentarzu swoje wlosy, a ja wam doradze po jakie produkty dokladniej moglybyscie siegnac i co zmienic.

Na co dokladnie zwrocic uwage podczas dbania o wlosy zimą ?

Musisz zwrocic uwage na to czy je wystarczajaco dobrze nawilzasz i dbasz o nie odpowiednimi kosmetykami. Zle nawilzenie to -50%ochrony.

Czego nie robic i czego nie uzywac zimą ?

Nie susz wlosow, ograniczaj prostowanie, ogrzewanie w domu juz samo z siebie je wysusza. Pamietaj zabezpieczac wlosy jedwabiem lub olejkami naturaknymi. Nie wychodz z mokrymi wlosami na dwor. Pierz czapke, uwazaj na plyny do plukania, moga bardziej elektryzowac twoje wlosy. Nie czesz wlosow plastikowym gebienm od razu po przyjsciu z dworu jeszcze z zimnymi wlosami.( Zimne wlosy gdy wchodza w cieple pomieszczeie robia sie wilgotne, dlatego warto chwile poczekac a przede wszystkim nie sciagac gumki z wlosow jak czasem robi sie malym dziecia po przyjsciu z dworu).

Jakich szamponow uzywac ?

Naturalnych, z dodatkiem naturalnych olejkow. Mozesz robic wlosom ciepla nawilzajaca kapiel z woda, cytryna i dodatkiem podgrzanego olejku naturanego ktorego najczesciej uzywasz, to dobre nawilzenie na wlosy a przede wszystkim skore glowy . Szampony delikatne bez sls ! Pamietaj ! 

 Jakie odzywki ?

Nawilzajace, b/s d/s sls moze byc ale tylko w odzywce. To najwazniejsze, pamietaj o dobrym doborze odzywki do swoich wlosow. Zle dobrana moze pogorszyc ich stan .





Chcesz wiedziec wiecej ?????????? W komentarzu opisz swoje wlosy +czego uzywasz i co bys chciala w nich zmienic , bedzie mi latwiej dowiedziec sie co dokladnie chcecie wiedziec jak dbac o wlosy zima czy ogolnie. 
Ewentualnie ask www.ask.fm/alsastylla (ikonka spolecznosciowa online)


Komentarze

Popularne posty