środa, 21 stycznia 2015

Recenzja i nowości.


Witam.
Mam dla was parę nowiści i kilka spraw o których musicie wiedzieć.
Zacznę od tego, że ostatnio przechadzałam się po biedronce i natrafiłam na nowy regał z kosmetykami, byłam w szoku.
Co tam znalazła, fajne lakiery, podkłady, pudry cienie, postanowiłam spróbować podkładu.
Firma BELL podkłada własnie takim sklepom swoje kosmetyki z tego co wiem to tylko dlatego by ich firma się rozwinęła, w sumie mają rację po kosmetyki sa fajne delikatne i fajnie się dopasowują do cery.
Podkład Bell Royal Mat. Myślałam że będzie jakiś kiczowaty ale super się dopasowuje do mojej twarzy, jest delikatny, nie ''śmierdzi'' jak coniektóre. Także polecam.

Perfumy zamóuwione w AVON, litte pink dress , słodkie i długotrwałe.

blue vs red ?

Lakier który sprawił że straciłam dla niego głowe, mieni się cudownie i super pokrywa.
Wiem, że może nie ma mnie zbyt czesto na blogu, ale staram się dodawać notki wtedy kiedy mam czas.
Na fb narazie nie wysyłajcie wiadomości, możecie się ze mną kontaktowac pod e-mail nabizai@op.pl i na asku www.ask.fm/alsastylla .
Kolejne notki niebawem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.