piątek, 31 lipca 2015

#Drożdżowa_kuracja #drożdże #maseczka #drożdżowy_drink #cośowłosach

Witam.
Dziś mam do przedstawienia wam notkę, w sumie dość znaną, wiele z was o tym słyszało
z drugiej zaś strony wiele nie miało pojęcia.
Dla mnie ten temat jest dość znany bo duużo próbowałam, duuużo robiłam dla swoich włosów i organizmu. 
!ZAPRASZAM!

Wiele z was pyta się właśnie o drożdże które możesz kupić za jedyne 1 zł ;)
Jest wiele sposobów na kurację drożdżową , ja znam 3 które sama wypróbowałam.
Ale czy skuteczne ?
Szczerze z ręką na sercu mogę wam się przyznać , że nie korzystałam z nich przez dłuższy okres czasu tylko tak poprostu do sprawdzenia czy naprawdę to działa.
3 znane mi kuracje drożdżowe działają w sumie jednakowo :
*Przede wszystkim to duża ilość witaminy B która dobrze działa na włosy i cerę.
*Działa korzystnie i hamuje wypadanie włosów
*Stymulują ich wzrost (2-3cm)
*Jeśli maseczka to wygładzająca
*Wspomagają powstawanie nowych włosów (baby hair)
*Odżywiają
*Wzmacniają
*Czasem obciążają jeśli chodzi o maskę ale niekoniecznie
*Wygładza cere i usuwa niedoskonałości

Drożdże w formie tabletek.
 Drożdże są bogatym źródłem aminokwasów, składników mineralnych i witamin z grupy B o korzystnym wpływie na przemianę materii, a szczególnie na procesy zachodzące w skórze: normalizują pracę gruczołów łojowych, pomagają w walce z niedoskonałościami cery.
*działają wspomagajaco na cerę i stan włosów
*odpowiadają za sprężystość włosów
*wspomagają ich wzrost
*odpowiadają za stan zdrowej skóry
*dodatkowo wspomagają organizm przy zdrowej zmianie materii.


MASECZKA DROŻDŻOWA .  
Motywacja?
Maseczka drożdżowa działa wspomagająco na wypadanie włosów i ich wzrost i jest bardzo skuteczna, po czym są one miękkie i odżywione. Zapobiega ich wypadanie , przetłuszczanie , dlatego drożdże działają na włosy stymulująco , odżywiając i pobudzają ich wzrost. 
Jak przygotować maskę ? 
Potrzebujemy 1/2 albo 1/3 kostki , w zależności jak grube mamy włosy , 1 łyżkę jogurtu , łyżeczke miodu albo cytryny , rozrabiamy tak aby nie wyszła za rzadka i nie spływała z włosów i skóry głowy.
Odstawiamy na 20 minut , po czym na wcześniej wilgotne umyte włosy aplikujemy w sposób , że wsmarowujemy we włosy i w skórę głowy bardzo dokładnie , rozczesujemy i związujemy w koczka , a później dokładnie obficie spłukujemy.
Ewentualnie drugi rodzaj maski ;  
1/2 kostki , trochę ciepłego mleka , 1łyżka maski albo odżywki i aplikujemy w ten sam sposób.
EFEKTY ? 
 Włosy podczas spłukiwania i wysychania są nieprzyjemnie szorstkie , ale po wyschnięciu wręcz przeciwnie, są bardzo miękkie , obciążone i mięsiste , oraz bardzo odżywione . 
Zapach może się długo utrzymywać , dlatego ja lubię ten drugi przepis z odżywką albo z maską , żeby zabić mdly zapach drożdży.

Muszę dodać , że są gotowe maski z dodatkiem drożdży np z Garniera , Bingo Spa , albo Receptura Babuszki Agafi .



Picie drożdży.  
Jeśli chcesz zacząć pić drożdże musisz pamiętać , że najpierw musisz przygotować swój żołądek do tych czynności i nie pić drożdży codziennie jak jest zalecany tylko co 2-3 dzień , możesz mieć odruchy wymiotne albo tym podobne.
Drożdże pijemy według upodobań , możemy podzielić je na 1/6 albo 1/4 do 1/2 (całej kostki nie polecam , mogą być skutki uboczne) czym mniej a częściej tym lepiej. ;)
Jak przygotować napój ? 
Rozdzieloną kostkę według upodobań , dziabiemy widelcem i zalewamy wrzątkiem , odstawiamy na parę minut , żeby nie powodowały dolegliwości żołądkowo jelitowych . Czekamy aż napój wystygnie , możemy dodać troszkę cukru do zabicia mdłego smaku i wypijamy ze smakiem . ;) 




Dziękuję za uwagę, liczę na szczere komentarze ;*

10 komentarzy:

  1. Gdy byłam mała chciałam się dowiedzieć jaki związek jest pomiędzy rośnieciem, a drożdząmi i pochłonęłam całą kostkę. Brr... Mam awersję to tego produktu, chociaż do włosów mogą się sprawdzić.

    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca ta kuracja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA więcej na moim blogu :) http://sandrasaanderaablog.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha uświadomiłem sobie jak bardzo jestem głupi :D jak przeczytałem drożdże, to pomyślałem sobie "kurde zawsze byłem beznadziejnym kucharzem" haha :D Fajny post i mimo, że jestem facetem będę wpadał tu częściej :D masz super styl i przyjemnie się to czyta :D - J. D. :D zapraszam do mnie :) http://zakochanymol.blogspot.com/2015/07/moj-przyjaciel-golem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, dzieki za przyjemny komentarz :D
      Wzajemnie i miłego dnia :)

      Usuń
  5. Moze kiedys wyproboje jak bede miec wiecej czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam spróbować drożdży na moje włosy :)
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piłam kiedyś napój drożdżowy ale zakończeniem kuracji było rozstrojenie żołądka

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na mój pierwszy blog http://beautyis-life.blogspot.com/?m=0 i będę wdzięczna jeśli roześlesz go dalej i za obserwujesz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie polecam pić drożdży, w moim przypadku skończyło się to otrą biegunką i kilkudniowym pobytem w szpitalu..
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

.