#MyHair #Mikołajki

Witaaajcie..
Jak wam mijają Mikołajki ?
Moje jak widać wspaniale, prezenty, miłe chwile nie opuszczają mnie ani na sekunde.
Uwielbiam takie dni kiedy w miłej atmosferze mogę spędzić czas ze swoim kochanym misiem.

Dzisiaj postanowiłam zrobić aktualizację moich włosów.
Oczywiście zmiana koloru będzie w święta, teraz je odbudowuje i nawilżam różnymi olejkami i maskami, żeby zabezpieczyć je przed wysuszeniem poprzez rozjaśniacz.

Włosy we wakacje.

Włosy teraz.



Włosy jak widzicie mam do łokci, równo z kreską na sukience.
Oczywiście głowe jakoś miałam krzywo przechyloną do przodu, Jak bym stała wyprostowana i włosy były wyczesane to efekt byłby lepszy. Ale zdjęcie robiłam na szybko.


******************************************************************

Dzisiaj mikołajki, a mnie od rana spotkała taka rozkosz.
Mój kochany zrobił mi taką miłą niespodziankę na poprawę humoru i umilenie dnia.

*******************************************************************
A teraz koniec tego dobrego, idę się uczyć.
Dobranoc ;*
Miłego.



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. No błyszczą błyszczą :) Taka natura :)

      Usuń
  2. Piękne długie włosy ;) Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie "wersje" włosów mi się podobają, na lato planuję zrobić podobne jak miałaś ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety żałuje że zafarbowałam swoje ombre, ale niedługo wracam do lepszej wersji :)

      Usuń
  4. piękne włosy masz :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Masz piękne włosy. Ja na Mikołajki nic nie dostałam :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty