wtorek, 12 stycznia 2016

#Masełko do ust. Jak prawidłowo pielęgnować i nawilżać usta.

Witam was wszystkich.
Ja już po szkole, męczący dzień tak samo jak i wczoraj.
Ale jednym plusem jest to że mój mężczyzna ugotował mi pyszny obiadek który zaraz będę jadła.
Postanowiłam się wybrać dziś do rossmanna, tak o, pochodzić, popatrzeć jakie są nowości.
Kupiłam parę nowości, ale dziś postanowiłam zrobić post o czymś co w ostatnim czasie jest potrzebne, bo zmiana temperatury działa różnie na nasz organizm, a min najgorszą rzeczą jak dla mnie, w całym tym zimnym okresie zima-wiosna jest to że moje usta źle to wszystko znoszą.
Mianowicie robią się suche, pękają, schodzi z nich skóra i odparzają się. Zaraz opowiem wam jak ja sobie z tym radzę.



Chodząc po rossmannie moje oczy zainteresowało masło do ust.
Z racji tego że dzisiaj strasznie mnie zaczęły boleć, szczypać i zrobiły się czerwone i suche postanowiłam sobie kupić jakąś pomadkę.
Nie lubię wręcz używać masełek, pomadek, wazelinek i tym podobnych, stwierdziłam że czas się przełamać i zacząć używać coś innego.
W tym masełku firmy Delia, a Delia ma dość spoko kosmetyki, znajduje się w nim olejek arganowy i witamina E no i pachnące smacznie mango postanowiłam to wziąć.
Byłam bardzo ciekawa, po otwarciu poczułam słodki i smaczny zapach, ogólnie jest bardzo nawilżającym masełkiem, moje suche usta są dobrze nawilżone, ale i tak brakuje im tego czegoś.
Także, podsumowując : jest delikatne, bardzo aromatyczne, średnio nawilża, pozostawia zapach na ustach, i jest z witaminą E. 



Jak pielęgnować usta? Jak je nawilżać i zabezpieczać przed chorobą "suchych ust"?.
Suche, spierzchnięte, pieczące, zaczerwienione, popękane, zakrwione, opuchnięte, usta, czyli to co męczy najbardziej i jak szybko temu zaradzić. 
Dobrze wiecie, że zmiana temperatury, przejście z ciepłego w zimne, oblizanie ust na wietrze, mrozie, chłodzie, może spowodować te wszystkie objawy.
Wiele z was nie wie, lub nie ma pomysłu na to aby zapewnić ustom pielęgnację, a ja wam zaraz opowiem jak temu zaradzić w najprostszy sposób.
Usta to bardzo delikatna część pokryta tylko naskórkiem, łatwo ją zranić, zagryźć, zaciąć, zmasakrować i zaziębić.
Na ich powierzchni brak gruczołów dlatego tak łatwo się wysuszają.
Dlatego trzeba jest bardzo nawilżać, min :
-Balsamami zawierającymi aloes (bo jest łagodzący)
-Balsamy zawierające masło Shea i olejki
-Kremami nawilżającymi min bambino czy nivea
-Pomadka Nivea, Venita, Ziaja, Delia
-Wazelina do ust z witaminami
-Pomadki zawierające witamine C,retinol, ceramidy, filtry przeciwsłoneczne
Możemy też użyć domowych sposobów które nawilżają i odbudowują warstwę ust która się regeneruje cała przez noc.
Do domowych zabiegów możemy zaliczyć:
-Masaż przy użyciu opuszków palców i (miód, oliwa z oliwek, olej ze słodkich migdałów)
-Peeling przy użyciu cukru i oliwy z oliwek lub miodu.
-Masaż przy użyciu miodu, oliwy z oliwek i innych olejków (nawet kremu nivea) i szczoteczki dla dzieci bo ma miekkie włókna i nie podrażnia ust tylko delikatnie je masuje (koliste delikatne ruchy+na koniec pomadka lub krem nivea lub miód na całą powierzchnię ust).
Klika pomadek wartych uwagi:
-Pomadka Nivea Sun Protect
-Masełko Lip BUTTER
-Avon Naturals
-EOS
-Bielenda masełko do ust
-Ziaja pomadki do ust (oliwka lub kokos)
-Alterra
-Golden rose
-Eveline
-Neutrogena balsam do ust
-Bielenda SOS
__________________________________________________
Dziękuję za uwagę.
Mam nadzieję że mogłam komuś pomóc.
Miłego dnia;**
Zapraszam na ask www.ask.fm/alsastyllaa

3 komentarze:

  1. Ooo w końcu wiem co dobrze mi nawilży usta !
    Dziekuje za post !
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to często używam miodu z cukrem na usta i powoli je zaczynam masować przez chwile i to pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam EOS i polecam :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

.