niedziela, 10 stycznia 2016

#SkrzypoVita #Palette #Recenzja

Witajcie, dobry wieczór.
Ta notka już czeka tu od wczoraj, jakoś nie miałam jak jej skończyć, ale że dzisiaj zainwestowałam w laptopa mogę sobie teraz coraz częściej pozwolić na takie owe posty, tyle że czasem pomysłów brak.
Mam dla was dzisiaj nowość którą zakupiłam wczoraj.
Zakupiłam wczoraj tabletki SkrzypoVita, ale to nie to że mi wypadają włosy czy łamią paznokcie czy mam jakieś problemy ze skórą, ale to dlatego że chciałam znów zacząć zapuszczać moje włosy bo chcę je zmienić, chcę je znów rozjaśnić i sporo podciąć (chociaż z tym podcięciem muszę przemyśleć).



SkrzypoVita to formuła PRO-HAIR z biotyną, skrzypem polnym i pokrzywą.
Biotyna min pobudza wzrost włosa dlatego mnie tak zaciekawiła ta formuła.
Jestem ciekawa efektów po tej kuracji, mam 42 tabletki dlatego za 40 dni wam powiem jakie efekty.
Dodaje wam skład który was może zainteresować, jest to bardzo chwalony suplement diety i bardzo dużo osób ma bardzo fajne efekty po tej kuracji.
Mogę wam powiedzieć po tych dwóch tabletkach, że ma dziwny smak i się dłuuugo po niej odbija jeśli weźmie się ją przed jedzeniem, wczoraj wzięłam przed to się męczyłam bo odbijało mi się pokrzywą, dzisiaj wzięłam po jedzeniu to jest okej.
Także co do tej kuracji zostawiam ją do ukończenia.
Jedyne mogę wam polecić to ma fajny skład i jest chyba godna polecenia jak na taki tani suplement diety.

FARBA PALETTE :
Wczoraj kupiłam Farbę Palette, podobno nowa formuła kremowa, bez amoniaku dlatego ją wzięłam.
Powiem wam szczerze, że pierwszy raz jestem zadowolona tak z farby jak z tej owej.
Nie dość ze kolor wyszedł taki jak na pudełku, włosy nie były sztywne po myciu i są ładne lśniące to jeszcze jest tak wydajna że ja pierw pofarbowałam mamie odrost, a później mama pofarbowała mi, więc obczajcie, jedna farba która ma około 80g pokryła dwie głowy i to bardzo dobrze pokryła.
Więc jeśli mam mówić o farbach które polecam to jest jedną z polecanych.



Zapraszam na aska www.ask.fm/alsastyllaa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.