poniedziałek, 18 lipca 2016

#RUSZDUPE

Witajcie, w dzisiejszym poście znajdziecie wiele informacji jak zabrać się za ćwiczenia.
Pierw odeślę was do poprzedniego postu o diecie i treningu jaki przez pewien czas wykonywałam i jestem dumna z efektów.


Dziś mam dla was informację, bardzo ważną informację !

NIE OGRANICZAJCIE SIĘ
Jedz wszystko na co masz ochotę, nie ograniczaj się, nie wyliczaj kcal, jedz prawidłowo 5 posiłków dziennie. 
To bzdura że nie je się po 18! Nie patrzcie na to.. Jesz tyle ile chcesz, jesz to na co masz ochotę, i ostatni posiłek powinnaś zjeść 2h przed snem.
To są najważniejsze zasady masówki, wyrobienia najważniejszych mięśni pośladków i nóg oraz biustu.
Wiele z was zmaga się z kompleksem brzucha ...
NO A CO TU JESZCZE ROBISZ ???
#RUSZDUPE!
Wszystko to co wykonasz na parie dolne ciała, również pomoże ci w walce z oponką. To że robisz przysiady? to bardzo dobrze, oponka też znika !.

CHCESZ ZRZUCIĆ PARĘ KILO ???
TAKICH INFORMACJI NIE UDZIELAM..
TEN POST PRZEZNACZONY JEST DLA OSÓB KTÓRE CHCĄ WYĆWICZYĆ SWOJE CIAŁO, POWIĘKSZYĆ POŚLADKI, BIUST, UJĘDRNIĆ NOGI I ZRZUCIĆ OCZYWIŚCIE OPONKĘ.





Podstawowe ćwiczenia na pośladki i ujędrnienie nóg..
WYBRANE LOSOWO.
By przybliżyć wam o co mi chodzi.
Obciążenie ? NAJWAŻNIEJSZE i najbardziej przydatne.
Dlaczego? LEPSZE I SZYBSZE EFEKTY.

DIETA ?
Jedz to na co masz ochotę.
Dodatkowym atutem będzie : białko(potrawy z dużą ilością białka), odżywki, warzywa i owoce.

Ćwiczenia na mięśnie biustu.
Są bardzo efektowne, bo podnoszą biust, mięśnie rozrastają i możesz nawet poprawić swój numer o jeden rozmiar.




Również bardzo ważna jest tu technika i obciążenie..

Odżywianie również odgrywa tu ważną rolę i właściwie tu suplementy diety i odzywki będą najbardziej zalecane, odżywki na porost mięśni, podtrzymanie efektu, mniej więcej chodzi o białko.

______________________________________________________________________

Dobra, opowiedziałam o ćwiczeniach i mniej więcej o diecie, która jest zalecana. A nie powiedziałam jak sie do tego zabrać...


#RUSZDUPĘ !

Jedyne co powinnaś zrobić..



8 komentarzy:

  1. Ja podjęłam wyzwanie z Ewą Chodakowską i mam nadzieję, że wytrwam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wracam i od jutra fit! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ha ja wolę spacerki od takich ćwiczonek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spacer nie każdemu da upragniony efekt

      Usuń
  4. No ale jedz też z głową :) Bo jedząc fastfoody nigdy nie schudniemy, nawet jak byśmy się katowali ćwiczeniami :) Ale fakt, nie trzeba wyliczać kcal i makro, chociaż dla mnie to jest dużo prostsze. Wystarczy jeść wartościowe produkty i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam diete nie by zrzucić wage ale by przybrać, więc się nie ograniczam..
      Ludzie którzy też pragną zrzucić wagę się nie ograniczają i jakoś normalnie im to idzie, przy dobrym rozkładzie posiłku, będzie wszystko dobrze

      Usuń
  5. Dlaczego twoj design jest ściągniety, doslownie kreske w kreske od mojego?

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że co proszę ??????
      Pobrałam taki szablon.. Więc nie mów mi że od ciebie.. Znalazłam taki szablon na stronie z różnymi szablonami XD

      Usuń