wtorek, 24 stycznia 2017

Trendy FRYZURY 2017.

Witam was wszystkie. Wszystkie? Bo większość z osób które czytają mojego bloga to kobietki i zapewne tematyka tego postu dzisiaj zainteresuje większość z nich.
Wiele z was idzie rok w rok za modą. Nowymi trendami i trikami, by wasze włosy wyglądały ładnie i były modne. Dziś chciałabym wam zaprezentować trochę nowości 2017roku.
Przekonacie się jakie trendy w strzyżeniu i koloryzacji was czekają.
Zacznę od tych naturalniejszych, skromniejszych a skończę na odważnych.
Zapraszam!
****


 Jak widzicie w tym roku dominują krótkie strzyżenia, bob, strzyżenie damskie bardzo krótkie.
Jak widzicie długości są zróżnicowane i styl również. Ludzie myślą, by się wyróżniać. Ale to nie wszystko, zapraszam dalej..
***










Róż, fiolet, srebro, szary, zieleń, niebieski.
Bob, strzyzenia damskie krótkie, long bob.
Strzyzenie i koloryzacja awangardowa to trendry 2017roku.
Fryzjerzy na ten rok przygotowali wieksza game kolorystyczna co do koloru wlosow.
Wiecej dominuje wyrazistych kolorow, niebieskich, srebrnych. Tak jak rok 2016 dominował w szarości tak ten rok szykuje się jeszcze bardziej ciekawszy. Aż boję się pomyśleć co przygotują nasi styliści na rok 2018.
***






Jak widzicie ten rok to rok awangardy.
Jak widzicie dominują bardzo wyraźne kolory.
Każdy kroczy pod swoją oryginalność i każdemu to wszystko odpowiada.
A wam, która koloryzacja wpadła w oko ?
***
Zapraszam do obejrzenia jeszcze kilku modnych upięć.









Bunsy, loki, kłosy, warkocze, luźne upięcia to fryzury przedstawiające rok 2017.
Jak widać wszystko wraca, już jakis czas temu była taka moda.
Wszystko wraca i z tego sie bardzo cieszę. Mam nadzieje ze bedzie wiele wiele wiecej tak pieknych i wymyslnych upiec i napewno kazda z was znajdzie cos dla siebie.
Mam nadzieje ze krotka prezentacja wam sie spodobała .
Miłego wieczoru ;*









9 komentarzy:

  1. Siwy blond jest jak dla mnie super! Najlepszy trend!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne fryzury :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo odważne niektóre te fryzurki. Ja osobiście jestem zwolenniczką długich włosów, więc najbardziej spodobały mi się propozycje długich loków czy warkoczy.

    Pozdrawiam :)
    Włosowe Inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  4. Boby są świetne, od dawna mam ochotę ściąć włosy i przemalować je na jaśniejszy kolor, czuję że w tym roku to zrobię ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się włosy do ramion, jednak dłuższe jeszcze bardziej, przez co ja teraz zapuszczam. Czasem też chciałabym zrobić jakiś szalony kolor na włosach, ale troszkę się boję
    Obserwuję :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory przepiękne! :) Zapraszam na świeżego bloga o fryzurach alternatywnych - również odważne inspiracje, pozdrawiam! :)
    http://unusualhead.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem kolorów. Pozdrawiamy http://drhair.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z roku na rok te się zmieniają, a ja zostaje cały czas przy swojej fryzurze
    https://kazaro.pl

    OdpowiedzUsuń

.