Moja kosmetyczka.

Hej wszystkim w ten piekny słoneczny dzień..
A jeśli mamy już mówić o słońcu, pragnę zaprosić was na post o opalaniu który znajdziecie tutaj 
-> ! KLIK ! <-
A ja przedstawie wam nowości w mojej kosmetyczne, recenzje moich dwóch ulubionych od jakiegoś czasu kosmetyków do balsamowania ciała ..

Balsam brązujący z ekstraktem z orzecha włoskiego, maslem karite i maslem kakaowym.
Bardzo przyjemny produkt, ładnie pachnie, dobrze się rozprowadza, dobrze nawilża, nie pozostawia smug i plam. Ekstrakt z orzecha wloskiego nadaje skórze pięknego naturalnego brązu. Masło karite i masło kakaowe zawarte w balsamie świetnie nawilża, wygładza skórę, pozostawia ją doskonale nawilżoną i błyszczącą. Kolor widać po kilku użyciach. Słońce świetnie łapie na ten balsam. Daje szybki i naturalny efekt bez plam.
To nie jest jakiś tam samoopalacz, to jest balsam brązujący w nowej formule. Jest bardzo dopracowany. Pamietam poprzednia wersje tego balsamu, bałam sie go rozprowadzać na twarzy nawet, a ten ? ten jest idealny. Różni się wszystkim od starej wersji.

Balsam wygładzający smooth sensation z Nivea był moim ratunkiem na bardzo suchą skórę po zimie. Naprawdę świetnie sobie z nią poradził. Polecam stosować go po kąpieli na wilgotne ciało. Świetnie sprawdza się jako balsam do golenia nóg i miejsc intymnych. Pozostawia skórę jedwabiscie gładną i idealnie nawilżoną..
To jest chyba jedyny kosmetyk z nivea który tak bardzo polubiłam. !
A teraz dla ciekawskich, przygotowałam fotorelacje kosmetyków które stosuję najczęściej.
1. Pomada do brwi FREEDOM kolor ebony
2. Eyeliner essence dip eyeliner 
3. Podklad PAESE long cover kolor 01
4. Kamuflaż CATRICE kolor 10
5. Pomada JOKO 2in1
6. Puder bambusowy ecocera 
7. KOBO sun bronzing powder kolor 306
8. Pomadka nivea soft rose
9. Tusz do rzes essence get big lashes 
10. Tusz do rzes eveline big volume 
Standardowy zestaw ,, jeszcze nie ma tu cieni z REVOLUTION, bo nie zmiescily by sie na zdjeciu.

Pielegnacja to najwazniesza czesc kadego mojego dnia. 
Mam dla was do zaprezentowania moje ulubione kosmetyki do pielegnacji twarzy na dzien i na noc.
2 zele do mycia -
1. bebeauty normalizujacy peeling zel 
2. oczyszczajaco normalizujacy na dzien i na noc zel z ziaji
pasta oczyszczajaca z ziaji
plyn micelarny odswiezajacy z Natura Care 3in1
tonik rozany evree
3 kremy do twarzy
1. ziaja antybakteryjny 
2. bania agafii wybielajacy z jonami srebra
3. ochronny z tlenkiem cynku BAMBINO

To moje ulubione kosmetyki z Maja, mamy juz koniec Maja wiec moge tak sobie o nich powiedziec. I pewnie posłuza mi jeszcze trochę. Zapowiada sie dlugie gorace lato, a wiec wyczekujcie nowego postu na temat " pielegnacji cery i wlosow latem" .
Milego dnia ;*

Komentarze

  1. Tak się zastanawia m i chyba kosmetyki, które znam z zdjęć, blogów ale sama testowac nie miałam okazji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty