sobota, 24 stycznia 2015

Troszkę nowości :3

Witam .
Ostatnio mam plan na zakupienie sporej ilości lakierów które przydadzą mi się
do codziennej pracy z maszynką do żeli i hybryd.
Wczoraj odwiedziłam sklep po 5 zł, i biedronkę.
A więc przedstawiam wam 3nowiuśkie lakiery które wpadły mi w oko.






Wczoraj postanowiłam wypróbować dwa i wyszdł niezły melanż.
Co sądzicie o moich paznokciach ?
Są wykonane przeze mnie z akrylu.
Mam już je 3 tydzień.
Dziś mam klienki więc postanowiłam wstawić później efekty mojej dzisiejszej pracy.




Ostatnio nie mam pomysłu na notki na blogu, niedługo mam ferię więc postaram się to szybko nadrobić.
Zawiesiłam fb więc nie mam jak promować mojkego bloga na fb o blogach.
Chciałabym poprosić was o małą pomoc.
_________________________________________________________
Masz pytanie ? zapraszam na aska lub poczę
nabizai@op.pl
www.ask.fm/alsastylla



EFEKTY MOJEJ DZISIEJSZEJ PRACY ;)
Paznokcie wykonany z akrylu, oczywiście przedłużanie na formie, nie mam przed i po bo o tym nie pomyślałam. Kolory na życzenie klientki. Jak się podoba ?
Miłego wieczoru ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.