sobota, 24 stycznia 2015

Troszkę nowości :3

Witam .
Ostatnio mam plan na zakupienie sporej ilości lakierów które przydadzą mi się
do codziennej pracy z maszynką do żeli i hybryd.
Wczoraj odwiedziłam sklep po 5 zł, i biedronkę.
A więc przedstawiam wam 3nowiuśkie lakiery które wpadły mi w oko.






Wczoraj postanowiłam wypróbować dwa i wyszdł niezły melanż.
Co sądzicie o moich paznokciach ?
Są wykonane przeze mnie z akrylu.
Mam już je 3 tydzień.
Dziś mam klienki więc postanowiłam wstawić później efekty mojej dzisiejszej pracy.




Ostatnio nie mam pomysłu na notki na blogu, niedługo mam ferię więc postaram się to szybko nadrobić.
Zawiesiłam fb więc nie mam jak promować mojkego bloga na fb o blogach.
Chciałabym poprosić was o małą pomoc.
_________________________________________________________
Masz pytanie ? zapraszam na aska lub poczę
nabizai@op.pl
www.ask.fm/alsastylla



EFEKTY MOJEJ DZISIEJSZEJ PRACY ;)
Paznokcie wykonany z akrylu, oczywiście przedłużanie na formie, nie mam przed i po bo o tym nie pomyślałam. Kolory na życzenie klientki. Jak się podoba ?
Miłego wieczoru ;)

środa, 21 stycznia 2015

Recenzja i nowości.


Witam.
Mam dla was parę nowiści i kilka spraw o których musicie wiedzieć.
Zacznę od tego, że ostatnio przechadzałam się po biedronce i natrafiłam na nowy regał z kosmetykami, byłam w szoku.
Co tam znalazła, fajne lakiery, podkłady, pudry cienie, postanowiłam spróbować podkładu.
Firma BELL podkłada własnie takim sklepom swoje kosmetyki z tego co wiem to tylko dlatego by ich firma się rozwinęła, w sumie mają rację po kosmetyki sa fajne delikatne i fajnie się dopasowują do cery.
Podkład Bell Royal Mat. Myślałam że będzie jakiś kiczowaty ale super się dopasowuje do mojej twarzy, jest delikatny, nie ''śmierdzi'' jak coniektóre. Także polecam.

Perfumy zamóuwione w AVON, litte pink dress , słodkie i długotrwałe.

blue vs red ?

Lakier który sprawił że straciłam dla niego głowe, mieni się cudownie i super pokrywa.
Wiem, że może nie ma mnie zbyt czesto na blogu, ale staram się dodawać notki wtedy kiedy mam czas.
Na fb narazie nie wysyłajcie wiadomości, możecie się ze mną kontaktowac pod e-mail nabizai@op.pl i na asku www.ask.fm/alsastylla .
Kolejne notki niebawem. 

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Pielęgnacja cienkich włosów.

Cienkie włosy ?


Wiele z was boryka sie z problemem cienkich włosów, zastanawia się jak je pielęgnować aby nie traciły objętości.Osoby, które mają cienkie włosy mają zwykle utrudnione zadanie w kreowaniu niepowtarzalnych fryzur. Dlatego też niezwykle ważna jest ich właściwa pielęgnacja i wybór odpowiednich kosmetyków. Ostatnio naotkałam koleżankę która ma bardzo cienkie włosy ale świetnie sobie radzi w zwiększaniu objętości, a o tym przeczytacie niżej. !


Pielęgnacja cienkich włosów !

Jest kilka zasad które są ważne podczas pielęgnacji cienkich włosów, a mianowicie:
*dobór odpowiednich kosmetyków do mycia, pielęgnacji i stosowana na codzień
*proteiny
*składnii stymulujące wzrost włosa
*dobra pielęgnacja
*kosmetyki na objetość włosów

Dobry dobór kosmetyków do pielęgnacji włosów jest bardzo ważny podczas pielęgnacji i utrzymania objętości o jakiej marzymy, muszą być one przeznaczone dla właśnie włosów cienkich i delikatnych, aby ich nie obciążać.
Szczotki drewaniane o delikatnym naturalnym włosiu dobrze wyczeszą włosy ale nie "uliżą" czyli nie tracisz na objętości.
Preparaty zwiększające objętość, nie każdy działa jak należy, dlatego należy pierw poczytać receznje zanim się ten preprarat kupi. (PODOBNO NAJLEPSZY Pantene Pro-V z serii Większa Objętość.)
Maski/Odżywki , gdy chcemy zacząć pielęgnacje z maskami i odzywkami a mamy cienkie włosy, pamietajmy że czym wyżej połozysz maskę/odzywkę, tam od tego miejsca bedzie ona działała, czyli może ci ulizać i za bardzo obciążyć włosy, dlatego osoby z cienkimi włosami powinny nakładać maski od połowy ucha.
Włosy płucz i myj w ciepłej/chłodnej wodzie, płucz dokładanie, źle spłukane kosmetyki mogą sprawić że Twoje włosy stracą na objętości , tak samo jest z suszeniem goracym nawiewem i myciem w gorącej wodzie, włosy mogą ci się za szybko przetłuszczać.

Jak zwiększyć objętość włosów w naturalny sposób ?

*Suszyć głową w dół 
*Tapirować 3 pierwsze warstwy
*Krecenie loków zwiększa wizualnie objętość
*Karbowanie warstw od spodu
*Wyciskanie loków pianką na objętość
*Jantar
*Płukanie w wodzie z cytryną
*Podcinanie końców na prosto

Mam nadzieję że ten post przypadnie wam do gustu i co nie co pomoże ;)
Sama miałam cienkie włosy ale po stosowaniu Vitapilu, Jantaru i herbatki pokrzywowej zaczęły szyciej rosnąć i stały się gęstrze.

www.ask.fm/alsastylla


"Nie begać za wieloma, tej jednej szczęście przysiądz !."
Coś dla was, od nas ! . <3 .