niedziela, 18 maja 2014

Upiecia i fryzury part 3.

Witam, przepraszam  ze tak pozno, ale jakos mi sie nudzi i postanowilam jeszcze cos dodac. Zycze wszystkim milego ogladania i slodkich snow ;*




















poniedziałek, 5 maja 2014

EFEKTY JANTAR, OLEJOWANIA, LAMINOWANIA I NAWILŻANIA .

HELLO, wszystkim, ;3
Wolne, wolne, powodzenia maturzyści. ;3
Dziś przygotowałam dla was mega efekty stosowania tych wszystkich rzeczy od stycznia po dzisiaj.
Jestem wręcz mega z tego wszystkiego zadowolona, że kosmetyki mogą tak dużo zrobić .
Stosując się pod swoje i innych przepisy, jestem temu wszystkiemu wdzięczna że moje włosy wreszcie wyglądają normalnie, a nie jak pierze, siano, i wgl i wgl po tych wszystkich farbowaniach, rozjaśniania, schodzeniu do swojego naturalnego koloru ( i tak to jeszcze nie ten kolor), prostowaniu (codziennym prostowaniu), suszeniu i nie używaniu żadnych odżywek i masek.
A tu macie efekt. Efekt dotyczy długości włosów, koloru i wyglądu.
Szczerze możecie w to nie wierzyć, ale too właśnie jest prawda, włosy z dzisiaj są po nocy, nie myłam ich dzisiaj, poszłam spać w lekko mokrych, nie związywałam ich na noc, przez co mają lekkie zagnioty i dlatego nie są wszystkie równe (ostatnio też je podcinałam jakieś 2 cm w tym pocieniowałam końcówki bo były trochę zniszczone). Kolor jak widzicie jest różny, nie jest jednolity bo miałam zrobione pasemka ;), ale już niedługo robię kąpiel rozjaśniającą i nakładam farbę jasnego miodowego blondu.
Już nie mogę się doczekać.

A teraz zapraszam was na aska i fanpage.



sobota, 3 maja 2014

Maska CREME i moja dzisiejsza wlosowa rutyna.

Witam wszystkich bardzo serdecznie, bardzo dawno mnie tu nie bylo, a to dlatego ze brak mi czasu i kwestia lenistwa.
 Jak juz widzicie tytul, kupilam sobie ostatnio mega maske CREME al Latte, uzywamy ja na pracowni ale dla mnie raz w tygodniu to jest za malo, krem w formie maski? Swietne polaczenie, pachnie meeeeeega, odzywia rowniez meeeeega ;) Wiecej informacji na ulotce na zdjeciu.



 Dzisiejsza wlosowa rutyna. Wrecz jestem zachwycona z kondycji moich wlosow. Ostatnio sporo je podcielam, a tak szybko mi rosna. Mylam wlasnie metoda OMO, nowym nabytkiem jest rowniez moj nowy szampon elseve ktory fajnie sie sprawdzil ale za bardzo wygladzil mi wlosy przez co sa uklapniete, ale to nic. Nie uzywam suszarki dlatego moje wlosy sa delikatne, lsniace, nie pusza sie, dobrze sie ukladaja i sa elastyczne.
zycze milego dnia ;*