poniedziałek, 5 maja 2014

EFEKTY JANTAR, OLEJOWANIA, LAMINOWANIA I NAWILŻANIA .

HELLO, wszystkim, ;3
Wolne, wolne, powodzenia maturzyści. ;3
Dziś przygotowałam dla was mega efekty stosowania tych wszystkich rzeczy od stycznia po dzisiaj.
Jestem wręcz mega z tego wszystkiego zadowolona, że kosmetyki mogą tak dużo zrobić .
Stosując się pod swoje i innych przepisy, jestem temu wszystkiemu wdzięczna że moje włosy wreszcie wyglądają normalnie, a nie jak pierze, siano, i wgl i wgl po tych wszystkich farbowaniach, rozjaśniania, schodzeniu do swojego naturalnego koloru ( i tak to jeszcze nie ten kolor), prostowaniu (codziennym prostowaniu), suszeniu i nie używaniu żadnych odżywek i masek.
A tu macie efekt. Efekt dotyczy długości włosów, koloru i wyglądu.
Szczerze możecie w to nie wierzyć, ale too właśnie jest prawda, włosy z dzisiaj są po nocy, nie myłam ich dzisiaj, poszłam spać w lekko mokrych, nie związywałam ich na noc, przez co mają lekkie zagnioty i dlatego nie są wszystkie równe (ostatnio też je podcinałam jakieś 2 cm w tym pocieniowałam końcówki bo były trochę zniszczone). Kolor jak widzicie jest różny, nie jest jednolity bo miałam zrobione pasemka ;), ale już niedługo robię kąpiel rozjaśniającą i nakładam farbę jasnego miodowego blondu.
Już nie mogę się doczekać.

A teraz zapraszam was na aska i fanpage.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.