czwartek, 14 sierpnia 2014

Nowości.

Witajcie, czas leci, niedługo koniec wakacji, jakaś masakra.
Jakoś przydałby się jeszcze miesiąc wakacji, tyle jeszcze planów, a nie wiadomo czy się je zrealizuje.
Postanowiłam po długim przemyśleniu dodać link do instagrama, ale jeszcze nie wiem kiedy.
Nie mam czasu na ogarnięcie bloga, wygląd zmieniany jest wtedy gdy siedzę na komputerze,
notki również. Dlatego tak wszystko się długo ciągnie i przepraszam że czasem nie mam czasu
nawet odpowiadać na wasze wszystkie pytania, a w ciągu 3 dni sporo ich się zebrało.

Co nowego u mnie?.
Byłam wczoraj w Galerii Łódzkiej, było tam niesamowite stoisko.
Postanowiłam skusić się na trochę nowości ale szczerze ''przepłaciłam'' z lekka.

A co u mnie ?
Patrzcie dalej...
 Gumeczki INVISI BOBBLE ! REWELACJA, seriooo. Nie ma ściemy.
 Postanowiłam się na nie skusić. Wczoraj nosiłam cały dzień kucyk, gumka wgl nie zsuwała się z włosów, nie zrobiła mi odcisku ''aureolki'' xd i była tak delikatna że nie wyrwała mi żadnego włoska.
Wieczorem zrobiłam sobie warkocz, jak zawsze w sumie zawiązałam gumkę na dwa razy, tak trzymała mi włosy że wstałam rano z gumką na włosach. Nie zrobiła również odciśnięcia.
Polecam ;*
Olejek Valona firmy Alma w sumie to nie firmy tylko serii, teraz wchodzi Valona wzamian za Alme. Tyle że w sumie lepiej bo dodają więcej olejków a cena jest taka sama.
Tu przedstawiam wam mieszankę 7 olejków naturalnych.
Jeszcze nie olejowałam nim włosów ale jutro albo z jutra na sobotę zrobię to i zdam relację.
Kusząco wygląda. ;)
Coś z innej beczki, cienie essence w moich ulubionych odcieniach, pędzelek średni z naturalnym włosiem, eyeliner wibo.
I oczywiście najważniejsze maski KALLOS, o których wspominałam na asku.
A co do aska www.ask.fm/alsastylla .

KERATIN ; Keratynowa maska do włosów z proteinami mleka do włosów suchych, łamiących się i poddanych zabiegom chemicznym. Dzięki zawartości keratyny i regenerujących protein mleka odbudowuje naturalną strukturę włosów, wypełniając ubytki w ich włóknach. Odżywia i chroni suche, łamiące się włosy. Po zastosowaniu włosy stają się łatwe do układania, miękkie w dotyku i lśniące.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Propylene Glycol, Hydrolized Milk Protein, Hydrolized Keratin, Cyclopentasilioxane, Dimenthiconol, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone 


SILK ; Maska do włosów w kremie Kallos Silk z wyciągiem z oleju oliwkowego i białego jedwabiu do włosów suchy i zniszczonych. Dzięki zawartości odżywczych składników sprawia, że matowe i wyblakłe włosy stają się miękki, błyszczące i elastyczne.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Olea Europaea Oil, Citric Acid, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Propylene Glycol, Parfum, Sericin, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone



Tak na koniec mojej dzisiejszej notki chciałabym podziękować wszystkim aktywnym którzy wspierają, lajkują, pytają i obserwują mojego bloga/aska. 

sobota, 9 sierpnia 2014

Jak łatwo zrobić kreski eyelinerem. Noenki 2014.+MOJE FARBOWANKO *.*

Witajcie wszyscy.
Jedna z czytelniczek mojego aska/bloga, poprosiła mnie wczoraj o notkę na temat
kresek eyelinerem.
Postanowiłam spełnić jej prośbę i zrobić wam/Tobie jakąś ciekawą notkę na właśnie ten temat.
Pierwszą sprawą jest farbowanko które miałam wczoraj.
Jestem bardzo zadowolona z efektu ale wydaje mi się że kolor wyszedł za ciemny z niezauważonego błędu jaki popełniłam.
Tym razem użyłam farby z Palette z nową formułą.
Kolory jakie użyłam to Karmelowy brąz 568 i Tajemnicza brązowa czerń 850 i właśnie to ten błąd.
Ale po zmieszaniu kolorów i tak kolor wyszedł jaśniejszy niż byłby zmieszany z tą samą farbą 850.
Jak wam się podoba ?
+ make up oka.
Wiem, tragiczna obróbka, ale na tablecie nie mam lepszych programów niż gimp. xd

Zaczynamy od tytułowego tematu. 
Kreski eyelinerem. Rzecz jasna to jest chyba najmodniejszy dodatek make up'u 2010-2014  (roki szału na eyeliner)i napewno będzie jeszcze długo. 
Postaram się zaciekawić was moją notką.
Same zdjęcia może są nudne, ale jakoś postaram się to urozmaicić.




 Zapewne każdy w swoim życiu przechodził etap podjarki na temat kreski.
Uczył się jak się ją wykonuje i co chwila zmieniał ją by wyglądała bardziej na czasie.
Wiele z was do tej pory się uczy i ma własny styl.




Zdjęcie to chyba najlepsze co może być do nauki robienia
kreski, ja swoją kreskę zaczęłam robić za pomocą łyżeczki i kredki
do oczu.
Wychodziło nieźle, powiem szczerze że czym miękciejszy pędzelek,
tym kreska wychodzi ładniejsza.
Nigdy nie kupie eyelinera w pisaku, żelu czy z patyczkiem.
Szkoda słów (za gruba, za jasna, za świecąca, kei się) nie ma nic 
lepszego od eyelinera w płynie.

Kreski do kształtu oka.

+ to co teraz modne czyli neonowe kreski.



Wszystkie zdjęcia wzięte z internetu.
Miłego dnia, mam nadzieję że pomogłam ;*

czwartek, 7 sierpnia 2014

Efekty dzisiejszej próby z siemieniem lnianym.

Hei witajcie wszyscy. ;*
Pogoda trochę do kitu więc wybrałam się na małe zakupki.
Nic w sumie ciekawego nie kupiłam, ale lubię mieć wielę rzeczy pod ręką.
Zapraszam was do mojej dzisiejszej torebki z zakupami, oraz próby z siemieniem lnianym.

Siemię lniane 150g. w zwykłym markecie 1,30zł.

 Przepis na żel lniany chyba już każdy zna.
Ale jeśli nie, to oczywiście podaję.
Do garnuszka wsypałam półtorej łyżki stołowej siemienia lnianego i wlałam więcej niż półtorej szklanki zimnej wody.
Gotuję na średnim ogniu 10-15 minut.
Dodaj napis
Po 15 minutach przecedziłam przez sitko gorący żel.
A tak właśnie wygląda żel lniany i odcedzone ziarenka.
Poczekałam aż ostygnie. Umyłam włosy szamponem (2 razy), odcisnęłam w ręcznik.
Nałożyłam i wmasowałam we włosy i skórę głowy, położyłam na wszystko czepek foliowy i ręcznik. Siedziałam z tym 30minut.
Włosy nie czesane, po nocy z luźnym dobieranym warkoczem.
EFEKTY? Pewnie się zastanawiacie efektów.
Szczerze mówiąc przeraziłam się po spłukaniu tego wszystkiego. Włosy były sztywne, szorstkie, nie chciałam ich rozczesywać, więc postanowiłam je z lekka podsuszyć (tak się powinno robić) i dopiero rozczesywałam szczotką z szeroko rozstawionymi zębami. Szło nawet nieźle.
Teraz siedzę z mega miłymi, delikatnymi, lśniącymi, miękkimi, nawilżonymi, mięsistymi włosami.
Szczerze, po wyschnięciu jestem zadowolona z efektów i będę powtarzać zabieg co drugie mycie.


Świerzo umyte i z lekka wyschnięte włosy. Podcięte o 2cm.

Włosy wyschnięte, nie czesane.
Niesamowite, co nie ?. Jestem zadowolona z efektu i polecam.
Następnym razem dodam odżywkę z olejkami.

A tu, małe zakupy. ;) 
Żel pod prysznic Fa.
Antyperspirant NIVEA.
Odżywka Garnier Ultra DOUX z olejkiem awokado i masłem karite.
Balsam z łopianem Green Pharmacy.
Dwa zwykłe szampony aloes z ogórkiem i jakiś owocowy.
Kremy z Avon (marchewkowy do twarzy, a drugi do pięt, łokci itp).
Podkład Lirene.
Pędzelek do cieni. 







Miłego dnia @alsastylla.

wtorek, 5 sierpnia 2014

Domowe sposoby na proste włosy.

Hei, witajcie moi drodzy.
Może wiele z was zauważyło ale są wakacje i nie mam zamiaru przesiadywać przed
telefonem/tabletem/laptopem po to by napisać jaką kolwiek notkę.
Ale postanowiłam nadrobić zaległości z racji tego że nie mam zbytnio co robić, a pogoda jest taka a nie inna.
Może waszym zdaniem mój blog nie spełnia oczekiwań, może dlatego nie trafiam do wielu z was.
Staram się, wiecie o tym. Może nie za bardzo mi to wychodzi.
Ale tu nie o tym;
Dużo osób pyta mnie o domowe prostowanie włosów, sposoby na ogarnięcie niesfronych fal czy loków.
Jest wiele sposobów, wiele z was nie ma pojęcia że macie je pod ręką, wystarczy tylko uwierzyć.
*Laminowanie to pierwszy sposób jaki przychodzi do głowy i jest niezbędny.
Może nie wierzycie w to lub po prostu coś źle robicie.

LAMINOWANIE.
Czyli proteinowa kuracja włosowa przy użyciu żelatyny.

MODELOWANIE WŁOSÓW PRZY UŻYCIU OKRĄGŁEJ SZCZOTKI.
Jedyne i niepowtarzalne wyprostowanie włosów poprzez suszarkę i chlodne/zimne powietrze.


OLEJOWANIE.
Olejki wygładzające włosy (olej z pestek winogron, słodkich migdałów, ryżowy), oraz olejki wygładzające wlosy dostepne w sklepach internetowych, drogeriach.

SUSZENIE WŁOSÓW Z RĘCZNIKIEM.
Owinięcie włosów ręcznikiem (nie w turban) i suszenie suszarką.

ODŻYWKI I MASKI WYGŁADZAJĄCE.
Odżywki i maski które dobrze/dość mocno wygładzają włosy ;
-DELIA CAMELEO
-KERASTASE
-MASŁO KAKAOWE
-ZIAJA INTENSYWNE WYGŁADZANIE
-BIOWAX
-GARNIER NUTRI-GŁADKI
(odżywczy szampon eko hysteria<-również mycie szamponami wygładza)


CZESANIE.
Czesanie włosów dobrze dobraną szczotką wynajmniej z naturalnego włosia.

Płukanka z szałwi.
Przygotowujemy płukankę z szałwii, po ostatnim płukaniu zimną wodą, płuczemy włosy szałwią, nie spłukujemy i zostawiamy do wyschnięcia (podczas schnięcia włosów przeczesujemy grzebieniem/szczotką)





Mam nadzieję że uda mi się jeszcze coś niedługo napisać ;)