czwartek, 14 sierpnia 2014

Nowości.

Witajcie, czas leci, niedługo koniec wakacji, jakaś masakra.
Jakoś przydałby się jeszcze miesiąc wakacji, tyle jeszcze planów, a nie wiadomo czy się je zrealizuje.
Postanowiłam po długim przemyśleniu dodać link do instagrama, ale jeszcze nie wiem kiedy.
Nie mam czasu na ogarnięcie bloga, wygląd zmieniany jest wtedy gdy siedzę na komputerze,
notki również. Dlatego tak wszystko się długo ciągnie i przepraszam że czasem nie mam czasu
nawet odpowiadać na wasze wszystkie pytania, a w ciągu 3 dni sporo ich się zebrało.

Co nowego u mnie?.
Byłam wczoraj w Galerii Łódzkiej, było tam niesamowite stoisko.
Postanowiłam skusić się na trochę nowości ale szczerze ''przepłaciłam'' z lekka.

A co u mnie ?
Patrzcie dalej...
 Gumeczki INVISI BOBBLE ! REWELACJA, seriooo. Nie ma ściemy.
 Postanowiłam się na nie skusić. Wczoraj nosiłam cały dzień kucyk, gumka wgl nie zsuwała się z włosów, nie zrobiła mi odcisku ''aureolki'' xd i była tak delikatna że nie wyrwała mi żadnego włoska.
Wieczorem zrobiłam sobie warkocz, jak zawsze w sumie zawiązałam gumkę na dwa razy, tak trzymała mi włosy że wstałam rano z gumką na włosach. Nie zrobiła również odciśnięcia.
Polecam ;*
Olejek Valona firmy Alma w sumie to nie firmy tylko serii, teraz wchodzi Valona wzamian za Alme. Tyle że w sumie lepiej bo dodają więcej olejków a cena jest taka sama.
Tu przedstawiam wam mieszankę 7 olejków naturalnych.
Jeszcze nie olejowałam nim włosów ale jutro albo z jutra na sobotę zrobię to i zdam relację.
Kusząco wygląda. ;)
Coś z innej beczki, cienie essence w moich ulubionych odcieniach, pędzelek średni z naturalnym włosiem, eyeliner wibo.
I oczywiście najważniejsze maski KALLOS, o których wspominałam na asku.
A co do aska www.ask.fm/alsastylla .

KERATIN ; Keratynowa maska do włosów z proteinami mleka do włosów suchych, łamiących się i poddanych zabiegom chemicznym. Dzięki zawartości keratyny i regenerujących protein mleka odbudowuje naturalną strukturę włosów, wypełniając ubytki w ich włóknach. Odżywia i chroni suche, łamiące się włosy. Po zastosowaniu włosy stają się łatwe do układania, miękkie w dotyku i lśniące.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Propylene Glycol, Hydrolized Milk Protein, Hydrolized Keratin, Cyclopentasilioxane, Dimenthiconol, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone 


SILK ; Maska do włosów w kremie Kallos Silk z wyciągiem z oleju oliwkowego i białego jedwabiu do włosów suchy i zniszczonych. Dzięki zawartości odżywczych składników sprawia, że matowe i wyblakłe włosy stają się miękki, błyszczące i elastyczne.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Olea Europaea Oil, Citric Acid, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Propylene Glycol, Parfum, Sericin, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone



Tak na koniec mojej dzisiejszej notki chciałabym podziękować wszystkim aktywnym którzy wspierają, lajkują, pytają i obserwują mojego bloga/aska. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.