wtorek, 5 sierpnia 2014

Domowe sposoby na proste włosy.

Hei, witajcie moi drodzy.
Może wiele z was zauważyło ale są wakacje i nie mam zamiaru przesiadywać przed
telefonem/tabletem/laptopem po to by napisać jaką kolwiek notkę.
Ale postanowiłam nadrobić zaległości z racji tego że nie mam zbytnio co robić, a pogoda jest taka a nie inna.
Może waszym zdaniem mój blog nie spełnia oczekiwań, może dlatego nie trafiam do wielu z was.
Staram się, wiecie o tym. Może nie za bardzo mi to wychodzi.
Ale tu nie o tym;
Dużo osób pyta mnie o domowe prostowanie włosów, sposoby na ogarnięcie niesfronych fal czy loków.
Jest wiele sposobów, wiele z was nie ma pojęcia że macie je pod ręką, wystarczy tylko uwierzyć.
*Laminowanie to pierwszy sposób jaki przychodzi do głowy i jest niezbędny.
Może nie wierzycie w to lub po prostu coś źle robicie.

LAMINOWANIE.
Czyli proteinowa kuracja włosowa przy użyciu żelatyny.

MODELOWANIE WŁOSÓW PRZY UŻYCIU OKRĄGŁEJ SZCZOTKI.
Jedyne i niepowtarzalne wyprostowanie włosów poprzez suszarkę i chlodne/zimne powietrze.


OLEJOWANIE.
Olejki wygładzające włosy (olej z pestek winogron, słodkich migdałów, ryżowy), oraz olejki wygładzające wlosy dostepne w sklepach internetowych, drogeriach.

SUSZENIE WŁOSÓW Z RĘCZNIKIEM.
Owinięcie włosów ręcznikiem (nie w turban) i suszenie suszarką.

ODŻYWKI I MASKI WYGŁADZAJĄCE.
Odżywki i maski które dobrze/dość mocno wygładzają włosy ;
-DELIA CAMELEO
-KERASTASE
-MASŁO KAKAOWE
-ZIAJA INTENSYWNE WYGŁADZANIE
-BIOWAX
-GARNIER NUTRI-GŁADKI
(odżywczy szampon eko hysteria<-również mycie szamponami wygładza)


CZESANIE.
Czesanie włosów dobrze dobraną szczotką wynajmniej z naturalnego włosia.

Płukanka z szałwi.
Przygotowujemy płukankę z szałwii, po ostatnim płukaniu zimną wodą, płuczemy włosy szałwią, nie spłukujemy i zostawiamy do wyschnięcia (podczas schnięcia włosów przeczesujemy grzebieniem/szczotką)





Mam nadzieję że uda mi się jeszcze coś niedługo napisać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.