czwartek, 14 stycznia 2016

#NAFTA KOSMETYCZNA , czyli sposób na gęste włosy. #nails #przedłużane #mojeprace2

Witam drodzy przyjaciele, opowiem wam dzisiaj co ostatnio ukryłam w dość skromnym produkcie.
A mianowicie stwierdzam fakt, że to co zawsze odstawiałam na najwyższą półkę działa.
Mojej mamie strasznie wypadały włosy, stosowała i jantar i bierze ze mną tabletki ze skrzypem polnym, generalnie zawsze razem używamy tych samych produktów.
Zainwestowała sobie w naftę kosmetyczną, opowiadała mi, że kiedyś jej używała, jak jeszcze miałą swoje piękne grube włosy. Miała piękne czarne długie włosy, na dodatek się pięknie kręciły, szkoda że nie mam przy sobie jej zdjęć z młodości bo bym wam się pochwaliła.
A mianowicie przechodząc do konkretów.
Przechodząc w pobliskim markeciku pomiędzy półkami z chemią zauważyłam pełno tej odżywki. 
Stało tam pare ich rodzai , z mamą postanowiłyśmy wybrać tą normalną, za stwierdzeniem iż może działać lepiej niż z dodatkami, i się nie myliłyśmy.

Nafta kosmetyczna działa nawilżająco, wygładzająco i pobudzająco na wzrost włosa.
Jej działania to:
*pielęgnuje włosy
*nawilża włosy
*zmiękcza włosy
*pozostawia je lśniące 
*pozostawia je jedwabiście gładkie
*zmniejsza wypadanie włosów i pobudza cebulki do wzrostu
*uelastycznia
*ułatwia rozczesywanie 
*fajnie nadaje sie do modelowania (zwłaszcza że zawsze mamie układam 
włosy na szczotke).
*końcówki wyglądają zdrowo i mniej się łamią
*włosy są sypkie, miękkie i wyglądają bardzo zdrowo

Jak stosować taką naftę ?:
Stosuje się ją przed myciem, nakłada się ją na całą długość włosów i wmasowuje w skórę głowy.
Trzeba uważać na skórę głowy, ponieważ osoby z wrażliwą skórą głowy mogą obawiać się podrażnienia, dlatego polecam zmieszać ją z jajkiem lub miodem, albo innym olejkiem.

Rodzaje nafty kosmetycznej które możesz kupić w cenie do 8zł.:
*czysta nafta kosmetyczna, bez dodatków
*nafta kosmetyczna z sokiem z pokrzywy
*nafta kosmetyczna z witaminą A i E
*nafta kosmetyczna z biopierwiastkami
*nafta kosmetyczna z olejem rycynowym
*nafta kosmetyczna z ekstraktem z rumianku
*nafta kosmetyczna z aloesem i olejem z drzewa herbacianego

Jeśli chodzi o częstość jej stosowania, moja mama używała ją co drugie mycie bo tak jej doradziłam. 
Nafta może troche wysuszyc włosy, dlatego jeśli ktoś ma naprawdę z tym problem radzę mieszać ją z jakimś bazowym składnikiem np olejkiem rycynowym, olejkiem kokosowym, żółtkiem jajka, olejem ze słodkich migdałów czy np alterra.
Dodam że można stosować nafte kosmetyczną do zabezpieczania końcówek (ale samych końcówek) gdy np często prostujesz włosy.
_____________________________________________________________
A teraz coś z innej beczki. 
Czas na fotorelacje z grudniowo styczniowej stylizacji paznokcia na formę.








 Które wam sie podobają najbardziej ??
Zapraszam na aska www.ask.fm/alsastylla
O czym chcecie kolejne notki??



wtorek, 12 stycznia 2016

#Masełko do ust. Jak prawidłowo pielęgnować i nawilżać usta.

Witam was wszystkich.
Ja już po szkole, męczący dzień tak samo jak i wczoraj.
Ale jednym plusem jest to że mój mężczyzna ugotował mi pyszny obiadek który zaraz będę jadła.
Postanowiłam się wybrać dziś do rossmanna, tak o, pochodzić, popatrzeć jakie są nowości.
Kupiłam parę nowości, ale dziś postanowiłam zrobić post o czymś co w ostatnim czasie jest potrzebne, bo zmiana temperatury działa różnie na nasz organizm, a min najgorszą rzeczą jak dla mnie, w całym tym zimnym okresie zima-wiosna jest to że moje usta źle to wszystko znoszą.
Mianowicie robią się suche, pękają, schodzi z nich skóra i odparzają się. Zaraz opowiem wam jak ja sobie z tym radzę.



Chodząc po rossmannie moje oczy zainteresowało masło do ust.
Z racji tego że dzisiaj strasznie mnie zaczęły boleć, szczypać i zrobiły się czerwone i suche postanowiłam sobie kupić jakąś pomadkę.
Nie lubię wręcz używać masełek, pomadek, wazelinek i tym podobnych, stwierdziłam że czas się przełamać i zacząć używać coś innego.
W tym masełku firmy Delia, a Delia ma dość spoko kosmetyki, znajduje się w nim olejek arganowy i witamina E no i pachnące smacznie mango postanowiłam to wziąć.
Byłam bardzo ciekawa, po otwarciu poczułam słodki i smaczny zapach, ogólnie jest bardzo nawilżającym masełkiem, moje suche usta są dobrze nawilżone, ale i tak brakuje im tego czegoś.
Także, podsumowując : jest delikatne, bardzo aromatyczne, średnio nawilża, pozostawia zapach na ustach, i jest z witaminą E. 



Jak pielęgnować usta? Jak je nawilżać i zabezpieczać przed chorobą "suchych ust"?.
Suche, spierzchnięte, pieczące, zaczerwienione, popękane, zakrwione, opuchnięte, usta, czyli to co męczy najbardziej i jak szybko temu zaradzić. 
Dobrze wiecie, że zmiana temperatury, przejście z ciepłego w zimne, oblizanie ust na wietrze, mrozie, chłodzie, może spowodować te wszystkie objawy.
Wiele z was nie wie, lub nie ma pomysłu na to aby zapewnić ustom pielęgnację, a ja wam zaraz opowiem jak temu zaradzić w najprostszy sposób.
Usta to bardzo delikatna część pokryta tylko naskórkiem, łatwo ją zranić, zagryźć, zaciąć, zmasakrować i zaziębić.
Na ich powierzchni brak gruczołów dlatego tak łatwo się wysuszają.
Dlatego trzeba jest bardzo nawilżać, min :
-Balsamami zawierającymi aloes (bo jest łagodzący)
-Balsamy zawierające masło Shea i olejki
-Kremami nawilżającymi min bambino czy nivea
-Pomadka Nivea, Venita, Ziaja, Delia
-Wazelina do ust z witaminami
-Pomadki zawierające witamine C,retinol, ceramidy, filtry przeciwsłoneczne
Możemy też użyć domowych sposobów które nawilżają i odbudowują warstwę ust która się regeneruje cała przez noc.
Do domowych zabiegów możemy zaliczyć:
-Masaż przy użyciu opuszków palców i (miód, oliwa z oliwek, olej ze słodkich migdałów)
-Peeling przy użyciu cukru i oliwy z oliwek lub miodu.
-Masaż przy użyciu miodu, oliwy z oliwek i innych olejków (nawet kremu nivea) i szczoteczki dla dzieci bo ma miekkie włókna i nie podrażnia ust tylko delikatnie je masuje (koliste delikatne ruchy+na koniec pomadka lub krem nivea lub miód na całą powierzchnię ust).
Klika pomadek wartych uwagi:
-Pomadka Nivea Sun Protect
-Masełko Lip BUTTER
-Avon Naturals
-EOS
-Bielenda masełko do ust
-Ziaja pomadki do ust (oliwka lub kokos)
-Alterra
-Golden rose
-Eveline
-Neutrogena balsam do ust
-Bielenda SOS
__________________________________________________
Dziękuję za uwagę.
Mam nadzieję że mogłam komuś pomóc.
Miłego dnia;**
Zapraszam na ask www.ask.fm/alsastyllaa

poniedziałek, 11 stycznia 2016

#TopPost oraz posty których najbardziej potrzebujecie :3

Witaaam was, w końcu wróciłam ze szkoły po ciężkiej nocy i ciężkim dniu.
Tematem mojego dzisiejszego postu jest toppost, czyli najbardziej oglądane przez was 5postów od początku i ostatniego miesiąca, oraz to co potrzebujecie najbardziej, czyli najbardziej potrzebne wam posty.
Ostatnio zawalacie mnie górą pytań na temat zapuszczania włosów i paznokci.
Postanowiłam jakoś to zobrazować na moim blogu, bo czasami męczące jest odpowiadanie na te same pytania 50 razy dziennie, oczywiście nikogo nie urażając odpowiedzą "poczytaj na blogu".
TopPost okres od 2014-2016 <3


TopPost ostatniego miesiąca.

Jestem dumna z takich statystyk jakie uzyskałam przez was od samego początku. 
Łączna liczba wyświetleń to prawie 45tyś.
To nie był głupi pomysł w założeniu tego bloga. Wahałam się na początku. Trochę żałuję że skradziono mi aska, ale karma wraca, pamiętajcie.. Dziękuję za statystyki! Bez was ten blog by nie istniał. 
A teraz Posty które są najbardziej przez was pożądane, teraz robię coś dla was xd W sumie cały czas to robię :3 

Posty których potrzebujecie : 







I to na tyle, myślę że każdy znajdzie coś dla siebie i docenicie moja dwuletnią pracę nad prowadzeniem bloga. 
Dziękuję za uwagę. 
Zapraszam jeszcze na aska. ASK KLIK

niedziela, 10 stycznia 2016

#SkrzypoVita #Palette #Recenzja

Witajcie, dobry wieczór.
Ta notka już czeka tu od wczoraj, jakoś nie miałam jak jej skończyć, ale że dzisiaj zainwestowałam w laptopa mogę sobie teraz coraz częściej pozwolić na takie owe posty, tyle że czasem pomysłów brak.
Mam dla was dzisiaj nowość którą zakupiłam wczoraj.
Zakupiłam wczoraj tabletki SkrzypoVita, ale to nie to że mi wypadają włosy czy łamią paznokcie czy mam jakieś problemy ze skórą, ale to dlatego że chciałam znów zacząć zapuszczać moje włosy bo chcę je zmienić, chcę je znów rozjaśnić i sporo podciąć (chociaż z tym podcięciem muszę przemyśleć).



SkrzypoVita to formuła PRO-HAIR z biotyną, skrzypem polnym i pokrzywą.
Biotyna min pobudza wzrost włosa dlatego mnie tak zaciekawiła ta formuła.
Jestem ciekawa efektów po tej kuracji, mam 42 tabletki dlatego za 40 dni wam powiem jakie efekty.
Dodaje wam skład który was może zainteresować, jest to bardzo chwalony suplement diety i bardzo dużo osób ma bardzo fajne efekty po tej kuracji.
Mogę wam powiedzieć po tych dwóch tabletkach, że ma dziwny smak i się dłuuugo po niej odbija jeśli weźmie się ją przed jedzeniem, wczoraj wzięłam przed to się męczyłam bo odbijało mi się pokrzywą, dzisiaj wzięłam po jedzeniu to jest okej.
Także co do tej kuracji zostawiam ją do ukończenia.
Jedyne mogę wam polecić to ma fajny skład i jest chyba godna polecenia jak na taki tani suplement diety.

FARBA PALETTE :
Wczoraj kupiłam Farbę Palette, podobno nowa formuła kremowa, bez amoniaku dlatego ją wzięłam.
Powiem wam szczerze, że pierwszy raz jestem zadowolona tak z farby jak z tej owej.
Nie dość ze kolor wyszedł taki jak na pudełku, włosy nie były sztywne po myciu i są ładne lśniące to jeszcze jest tak wydajna że ja pierw pofarbowałam mamie odrost, a później mama pofarbowała mi, więc obczajcie, jedna farba która ma około 80g pokryła dwie głowy i to bardzo dobrze pokryła.
Więc jeśli mam mówić o farbach które polecam to jest jedną z polecanych.



Zapraszam na aska www.ask.fm/alsastyllaa


sobota, 9 stycznia 2016

#Grzybica paznokci u stóp i rąk.

Halo Halo słuchajcie uważnie !
I uważajcie na wszystko o czym wam opowiem.
Od jakiegoś czasu słyszę od znajomych że tu grzybica u stóp, tu u paznokci u rąk.
Ostatnimi czasy zaczęła panować właśnie owa grzybica, rozprzestrzenia się i coraz więcej osób ją ma. Ostatnio też słyszałam o tym ze grzybica robi się nawet po częstym noszeniu hybryd ! Więc uważajcie dziewczyny.... 

Co to jest grzybica i jak ją leczyć ?
Grzybica paznokcia to choroba którą trudno wyleczyć a łatwo się nią zarazić.

Przykłady znalezione w necie, nie chciałam was katować zbyt drastycznymi zdjęciami .
Dlatego przedstawiam wam ją w dość normalny sposób.

Grzybica najczęsciej atakuje paznokcie u stóp a mianowicie pierwszy i ostatni palec, ponieważ do tych palcy najczęsciej przylegają buty, ale rozprzestrzenia się też na reszte paznokci poprzez obcieranie czy dotyk.
Jednymi z głównych objawów grzybicy są: pieczenie palców i paznokci u stóp, swędzenie, 
Zarazić się nią można zakładając cudze buty, skarpety itp. Ale to nie znaczy że osoba od której porzyczami ma grzybice, może być wywołana tym że nasza stopa zmiesza się ze spoconą nie umytą rzeczą w której są bakterie a bakterie ma każdy z nas.
Nie lekceważ minimalnych objawów ! 

Grzybica paznokci u rąk objawia się tym samym, pieczenie, swędzenie, białe plamki na paznokciach, zżółknięta płytka, rozdwajanie/rozwarstwianie się paznokci, mega łamliwość.
Jest to spowodowane właśnie hybrydami jak ostatnio słyszałam, nie myciem rąk i nie kremowaniem ich, nie nawilżaniem ogólnie czymkolwiek, można ją dostać od płynu do mycia naczyń, złą higieną paznokci i używaniem przyrządów takich jak pilnik, rydełko czy tym podobne po osobach trzecich.

Grzybica paznokci nawet we wczesnym stadium nie ustąpi sama. Nie pomogą też żadne domowe sposoby. Nieleczona będzie się rozprzestrzeniała na kolejne palce. Może też przenieść się na paznokcie dłoni. Dlatego każdą zmianę koniecznie musi obejrzeć dermatolog.
Grzybica lubi nawracać. Dlatego po zakończeniu kuracji trzeba skrupulatnie przestrzegać zaleceń dermatologa i wręcz przesadnie dbać o higienę stóp.

Środki które są wypisywane dermatologicznie :
-STEPER
-Sól na grzybice paznokci BingoSpa
-Scholl preparat na grzybice paznokci
-Tabletki Sporanox
-Proftin do stóp i paznokci
-Oliprox
-Urgo


Dziękuję za uwagę !,
Uważajcie na to !
Przestrzegajcie ulotek jak coś kupujecie i nie lekceważcie pierwszych objawów.


czwartek, 7 stycznia 2016

#ShowHair2016

Witam was wszystkich.
 Dobry wieczór.. Dziś mam dla was fotorelacje na temat trendow wlosow 2016, najmodniejszych upiec i doboru kolrystyki 2016 roku. Przegladajac dzisiaj internet strasznie sie zdziwilam bo co roku bylo coraz bardziej urozmaicone to wszystko, te wszystkie upiecia, te wszystie kolory, a w tym roku skromonosc i naturalnosc. 
 Jakie włosy są w roku 2016 modne ? 




 Co przyuważyliście ? Upięcia retro, fryzury z warkoczy, skrętów, kucyki, koki.






 Przedstawienie zestawienia barw i kolorów włosów. 
 Jest to ciekawe bardzo, wszystkie kolory są odpowiednio wkomponowane w całość fryzur aby stworzyły jej naturalny wyglad.. Przejscia od najciemniejszych do najjasniejszych. Efekt pocałunku słońca czyli wplecione refleksy w całość fryzury.





































  Zauwazyliscie ze w tym roku najmodniejsze sa krotkie wlosy ? Najdluzesze to do lini ramion ? To zaskakujace bo kazdy raczej staral sie zapuszczac dluuugie wlosy, a tu prosze, najladniejsze trendy 2016.
 Az sama zastanawiam sie nad zmiana dlugosci wlosow.




 Z tego co mi wiadomo do tej pory najmodniejsze kolory wlosow w tym roku to kolory zimne, wszystkie odcienie zimnych blondow, brazow, piepieli, do kazdego koloru wkomponowanay odcien popieli, szara poswiata. Skad to sie bierze... za czasow kiedy bylam dzieckiem najmodniesze u mlodych dziewczyn byly wyraziste kolory wlosow, wszytkie te czerwienie, pomarancze, rudnosci... jejuu jak to sie zmienia.



 Co jeszcze dla was mam ? 
 Mam dla was jeszcze pare upiec ktore mi najbardziej wpadly w oko..
 Nic pecjalnego jak na rok 2016.. tak samo jak a sylwestra 2015.. 
 Rok 2015 skonczyl sie z prostota, skromnoscia, min warkoczem na bok, wyprostowanymi wlosami cxy zakreconymi delikatnymi loczkami.. A rok 2016 zamiast byc szalowym awangardowym rokiem to rok spokoju, romantyzmu i stonowanego wygladu. W koncu przyszedl czas na wykorzystanie klasyki jaka panowala kiedys. Wszystkie te piekne plecionki, warkocze, koki.







 Dziekuje wszystkim za uwage. Zapraszam na ask.
 www.ask.fm/alsastyllaa





poniedziałek, 4 stycznia 2016

#Kosmetyczne nowości #mini recenzje

Witam was wszystkich ostatnio zakupiłam sobie sporo fajnych rzeczy.
I powiem szczerze że nigdy nie byłam tak zadowolona ze swojego zakupu jak teraz.
Nie dość że te rzeczy mnie bardzo zadowoliły to w dodatku sprawdzają się ze swoim opisem i tym co powinny a czego nie powinny.
Pewnie zauważyliście że rzadko kiedy robię takie recenzje nowości, a to dlatego że albo rzeczy mi się powtarzają i nie chcę ich zmieniać, albo poprostu starczają mi na bardzo długi okres czasu.

Linki do kosmetyków : 


Najlepszy bronzer jakikolwiek używałam, fajnie się dopasowuje do cery, nie jest za ciemny, jest mega delikatny i błyszczący, nie jest za matowy, jest naturalny i nie rzuca się tak w oczy po nałożeniu.

Pokochałam ten tusz, moje rzęsy również. Rozważałam nad przedłużeniem rzęs 1:1. Tego samego dnia wybrałam się do rossmanna, oczywiście zaciekawił mnie kolor różowy, później otworzyłam by zobaczyć szczoteczkę, nie byłam zbytnio przekonana, mówię " a pierwszy lepszy " .. A okazał się najlepszy z tych wszystkich jakie do tej pory miałam.
Wydłużył mi rzęsy, fajnie je rozczesuje i nie skleja przede wszystkim.. Daje efekt przedłużonych rzęs, jakie je lubię. Polecam.

Cienie ? Cienie bell, uwielbiam w nich to że nie scierają się na powiece ani nie zsypują.. Są fajnie widoczne,, najlepszy z tych wszystkich beż. 

I doszłam do najlepszego... Podkład maybelline ! <33333 NAAJLEPSZY ! .
Super wpasowuje się w odcień twarzy. Ja jestem bardzo blada na twarzy, porcelanowa wręcz, wzięłam więc odcień 02 porcelanowy, miałam zamiar wziąc 01 ale stwierdziłam że będzie również za jasny... Odcień ciemniejszy jest idealny. Skóra wygląda świeżo, na wyspaną i zakrywa wszystkie niedoskonałości, może nie dokładnie bo używam tylko podkładu bez żadnych pudrów, baz i korektorów. Ale zdaje testy 9/10.


A te produkty chyba bardzo dobrze znacie.
Jak widzicie płyn micelarny powtarza się u mnie już setny raz, kupiłam go przypadkiem znów bo mleczko garnier wydaje się za gęste, wole używać płynu do zmywania makijażu, ale robię to dwoma na raz.


A to, to chyba nowość w biedronce bo pierwszy raz kupiłam  to miesiąc temu. jest wręcz cuuuudowne. Tak pięknie pachnie, tak smacznie że mój chłopak co wieczór ma ochotę mnie schrupać całą..
Zapach utrzymuje się do samegoo rana.
To jest najlepszy płyn do kąpieli jaki kiedykolwiek miałam..
Inne płyny przy nim wymiękają.
Nie próbowałam jeszcze tego w fioletowej butelce ale cuuuuudoowny <3
Teraz o tych płynach jest teraz mega głośno.



No to nadeszła do nas zima.
U kogo pada śnieg ? U mnie ma padać w nocy W KOŃCUUU <3

Co chcecie w kolejnych notkach ? 
Na co czekacie ???