niedziela, 6 stycznia 2019

O kosmetykach HAIR JAZZ. Czy warto?

Witajcie, dziś trochę z innej beczki, ale jednak zachowamy tę część i tematykę styczniową a mianowicie analizę kosmetyku.
Od kilku lat bardzo głośno jest o kosmetykach firmy HARMONA PLUS, kosmetyków na porost włosów. 
 Piszę dziś ten post już trzeci raz bo firma niżej wymieniona zablokowała dodawanie jej nazwy kosmetyku na blogach i nie tylko, dlatego wstawiłam zdjęcie aby każdy wiedział o co chodzi i trochę zcenzurowałam nazwę. Mam nadzieję że blogger mi nie usunie postu.


Kosmetyki H*IR JA*Z w inetrencie mają rewelacyjną opinię.

Reklamy wyskakują dosłownie wszędzie, na facebooku, instagramie, forach kosmetycznych, gdzie się nie spojrzy tam kosmetyki H*IR JA*Z.

Producent zachęca do zakupu tych kosmetyków, przedstawia je, że są tak bardzo skuteczne i rewelacyjne, że musisz je mieć!.

cyt:  "Czy wiesz, że dzięki naszym produktom włosy mogą rosnąć nawet trzy razy szybciej?
Produkty H*ir Ja*z przynoszą sukcesy naszemu instytutowi już od ponad 15 lat!"



Niebanalny przekaz do internautów w taki sposób bardzo zachęca do zakupu. 



Hair Ja*z udziela gwarancji na 5 wyników:
Nawet trzykrotnie szybszy wzrost włosów,
 Bardziej miękke i błyszczące włosy,
 Wyniki utrzymujące się przez wiele miesięcy,
 Wydajność sprawdzona i przetestowana na wszystkich rodzajach włosów,
 Wyraźne zmniejszenie się liczby wypadających włosów.

PROTOKÓŁ:

Badania zostały przeprowadzone na reprezentatywnej próbie mieszkańców Francji i polegały na pomiarze wzrostu włosów każdego z pacjentów w okresie 60 dni. 30 osób stosowało odżywkę H*ir Ja*z codziennie, a pozostała grupa nie stosowała żadnej kuracji.
Wyniki badań pokazały, że osoby stosujące odżywkę H*ir Ja*z uzyskały wzrost długości włosów większy o 123% niż średni porost włosów grupy kontrolnej.
Badania konsumenckie:
Badania przeprowadzone zostały przez niezależne laboratorium i wykazały następujące rezultaty:

Silniejsze włosy: +83%,

Porost włosów: +76%

Wydajność wzrostu włosów: +80%,

Zadowolenie z kuracji: 90%.

95% osób, które uczestniczyły w badaniach klinicznych produktów H*ir Ja*z , kontynuowało kurację, co świadczy o jej skuteczności.
Skład: 
Produkty do pielęgnacji włosów H*irJa*z są wysoko stężoną mieszanką naturalnie występujących białek, które są niezbędne do wzmocnienia rdzenia włosa i wzmagają jego wzrost — są to:
chityna,
hydrolizowana keratyna,
białka sojowe, a także 
wyciąg ze skorupki jajka.
Wydajność tej mieszanki restrukturyzującej jest następnie zwiększana poprzez dodanie witaminy B6 (pirydoksyny), odgrywającej kluczową rolę w przemianie metabolicznej białek tworzących rdzeń włosa.




Nie zapomnijmy o tych zdjęciach które można zobaczyć w internecie:




A teraz coś na co czekał każdy.
CZY TO DZIAŁA NAPRAWDĘ?



N-I-E ! 



Przejdźmy do najważniejszej części. (na zielono BEZPIECZNY, na czerwono NIEBEZPIECZNY, na pomarańczowo ŚREDNIO.)



SKŁAD KOSMETYKÓW :



Składniki odżywki H*ir Ja*z:



AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM , CETEARYL ALCOHOL, ALCOHOL, OVUM SHELL POWDER, BENZYL ALCOHOL, CETEARETH-20HYDROLYZED SOY PROTEIN, PARFUM, DIPALMITOYLETHYL HYDROXYETHYLMO- NIUM METHOSULFATE, LYSOLECITHIN, CITRIC ACID, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM DEHYDROACETATE, HYDROLYZED KERATIN, CAMPHOR, CARBOXYMETHYL CHITIN, PYRIDOXINE HCL, LINALOOL, AMYL CINNAMAL.



Składniki szamponu H*ir Ja*z: 



AQUA, COCO SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAÏNEALCOHOL, ACRYLATES/BEHENETH-25 METACRYLATE COPOLYMER OVUM SHELL  POWDER, SODIUM CHLORIDE, PEG-150 PENTAERYTHRITYL TETRASTEARATE, BENZYL ALCOHOL, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, PARFUM, CITRIC ACID, HYDROLYZED KERATIN, DL-CAMPHOR, PYRIDOXINE HCL, CARBOXYMETHYL- CHITIN, PROPYLENE GLYCOL, DEHYDROACETIC ACID, SODIUM DEHYDROACETATE, C.I. 42090, LINALOOL, AMYL CINNAMAL.



 Czy ktoś jeszcze chce przedyskutować temat tych kosmetyków ??

Czy polecam ? NIEEEE
Czy działają ? NIEEEEE, tu nie ma co działać na porost włosów!
Sam alkohol, sole i substancje wysuszające i nie tylko!
CZEMU LUDZIE TAK TO POLECAJĄ? To nie ludzie ! To boty. To nie są prawdziwe opinie!.
Ja mając jeszcze możliwość dodania negatywnego komentarza na facebooku, po dodaniu zostałam od razu zablokowana. 
Mają same pozytywne opinie, bo kasują negatywne komentarze. Tak jest wszędzie!.
Nie wierzcie w takie cudowne kosmetyki.



Jakiś czas temu, nie mając jeszcze pojęcia w czytaniu składu kosmetyków.
Nie wiedziałam co mi szkodzi, a co nie, więc kupowałam wszystko co ładnie wyglądało z zewnątrz.
Postanowiłam wraz z koleżankami zakupić jedną serię tych kosmetyków. 
Wtedy był tylko szampon i odżywka, teraz serie strasznie rozbudowują.
Ale nie o tym. 
Przejdźmy do kontretów.
Nadszedł czas na pierwsze mycie..
*Szampon nie bardzo się pienił, nie lubie jak szampony się nie pienią, muszę zawsze czuć że myje włosy szamponem a nie glutem który się nie pieni.
Spłukałam włosy po dwukrotnym umyciu. Włosy były NIEMIŁOSIERNIE SZORSTKIE.
Nie mogłam wsadzić palca, nie mówiąc już o przeciągnięciu palcem wzdłóż włosów (nie wiem czy wiecie o co mi chodzi, o rozczesywanie włosów palcami podczas mycia).
Nie załamałam się, stwierdziłam, że dobra, tak musi być.
*Rozprowadziłam na skórze głowy odżywkę i przeciągnęłam ją po całych włosach, odczekałam te 2 minuty i spłukałam.
*Rozczesałam , wysuszyłam.
Nie dość że włosy były sztywne, elektryzowały się i wyglądały jak siano to jeszcze podkreślały zniszczone końcówki, wyglądały jakbym musiała ściąć z 20cm włosów.

Stwierdziłam, że tak musi być.

Nie widząc efektu zakupiłam kolejną sesję.
Co zobaczyłam po skończonej drugiej sesji ? TEN SAM EFETK. Czyli wielkie nic!!.
Nie dość że przez dwa lata doprowadzałam włosy do jakiegoś normalnego stanu, w dodatku musiałam ściąć to 20cm .
NIGDY WIĘCEJ !

Moja mała rada. : Przed zakupem czegokolwiek, czegoś co jest naprawdę masywnie reklamowane i upiększane w internecie. ANALIZUJCIE SKŁADY, czytajcie "rzeczywiste opinie". Nie łapcie się na tak tanie chwyty marketingowe, na taki pic na wodę.



Jeśli chcecie zapuścić swoje włosy , przeczytajcie te posty :


















DIETA ! SUPLEMENTACJA ! ODPOWIEDNIA PIELĘGNACJA !
To klucz do sukcesu. 

2 komentarze:

  1. Też wystawiłam negatywną opinię na temat tego produktu i zostałam zablokowana.

    OdpowiedzUsuń

.