czwartek, 11 września 2014

Szczotki do rzęs.

Witam was znów, po długiej przerwie, oczywiście przepraszam za to że tak długo zwlekałam.
Ale nie miałam kiedy, nie miałam jak i nie miałam co.
Często nie było mnie również na asku, ale to wszystko sprawy raczej prywatne.
Postanowiłam was dzisiaj zaskoczyć i zrobię długo wyczekiwaną notkę.
Dziś temat rzęs.
Wiele z was mnie pyta o różne rzeczy związane z rzęsami więc postanowiłam coś skleić.


Wiele z was nie ma wręcz pojęcia ile jest rodzajów szczotek do rzęs, w tym tuszów.
Tak naprawdę wiele zależy od dobrze dobranej szczotki.
Dziś przedstawię wam parę z nich.
Ciekawe szczotki, prawda ? Służą do wydłużania i pogrubiania rzęs.

Szczotki wydłużające i pogrubiające.

1 i 2 linijka pogrubiające, do rzadkich rzęs, 3 linijka do cienkich rzęs, 4linijka do cienkich rzęs, opadających i długich.
Wydłużają, bez sklejania.






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.