poniedziałek, 30 marca 2015

#konto #ask #kaszana #cotomabyć #wtf #złodzieje #zazdrość

Wiitam was bardzo serdecznie, ponownie na moim blogu.
Jestem was skłonna bardzo niezmiernie przeprosić za wszystko i opowiedzieć wam historie która mieniła wszystko.
Otóż zacznę do zdjęcia . 

Jak zdążyliście zauważyć zdjęcie przedstawia SS mojego nowego aska.
Pewnie zastanawiacie się czemu wam to wstawiam ?
Otóż, ostatnio długo się nie logowałam na aska i na pocztę bo poprostu miałam mase obowiązków.
Choć to się zmieniło i chciałam tak poprostu jak zawsze wejść na niego i poodpowiadać na pytania .
Co mnie zaskoczyło ?
Dostałam bana na 365 dni tylko dlatego że jakaś żałosna dziewczynka zgłosiła mojego aska z 54893490 razy do administracji, Niestety administracja nie odblokowała mi go oraz nie chciała mi podać przypomnianego wcześniej hasła.
W tym mój poprzedni ask za takie naruszenie został zablokowany.
Jaka jest sprawiedliwość ?????????
Rok cięzkiej pracy ..... dokładnie rok, w którym wiele sie nauczyłam, wiele wam pomogłam na moim tamtym asku, byliście ze mną wszyscy przez rok , było was prawie 5tysiecy, w tym 40tyś like i 12tyś odpowiedzi.
Naprawdę ? Czy tak bardzo kogoś bolało to że istnieję ?
Że rozwinęłam się przez to, że zostałam zauważona w końcu i w jakimś stopniu doceniona?
SERIO ? PYTAM SIĘ SERIO ?.
_____________________________________________________
Moje nowe konto jest na tych samych zasadach co wcześniej.
Odpowiadam na wszystkie pytania, lecz wątpię że kiedykolwiek dorównam tej liczbie was wszystkich, tych odpowiedzi i tego wszystkiego na tym nowym asku.
Dziękuję tym co byli ze mną odpoczątku, mam nadzieję że jeśli to przeczytacie, bo innego kontaktu z wami nie mam to odezwijcie się w jakikolwiek sposób.
Dziękuję za uwagę.
Jeśli chcecie mi w jakikolwiek sposób pomóc w rozgłoszeniu o nowym asku, byłabym bardzo wdzięczna ;*
Odezwę się niebawem www.ask.fm/alsastyllaa

8 komentarzy:

  1. Żałosna jest osoba, która cię zgłaszała... ;/
    http://agataweranika.blogspot.com/2015/03/zastanow-sie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no widzisz, zazdrość ludzka nie zna granic.
      Najgorsze jest to że wszystko muszę zaczynać od początku.
      Nikt tak łatwo nowy nie przyjdzie na aska jeśli zobaczy że mam mało odp, like itp..
      Koszmar. Nie wiem czy mam ochotę prowadzić go na nowo drugi raz...

      Usuń
  2. Dopiero co czytałam o asku na innym blogu,ale w sensie hejtu,niestety tak jest,że ktoś nam zazdrości i zgłosi tyle razy,żeby zostało to zablokowane jak tak można to już sama nie wiem, zazdrość zniszczą człowieka, ale przecież tyle osób Cię już zna że na pewno powrócą, i ja się także dołączę:) Dobry post:) Obserwuje:)

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie.
      W sumie dużo osób mnie zna ale niestety administracja wycofuje mój wniosek i twierdzi że takiego aska wgl nie było . ://

      Usuń
  3. A prawo do wykorzystania zdjęcia w tle i avatara było? :) Jeżeli nie, to administracja miała do tego całkowite prawo... Każde zdjęcie, które wykorzystuje się kopiując z internetu nie podając źródła podglega karze grzywny. Wystarczy, że ktoś podeśle link do autora a on to zgłosi. Widzę, że na poprzednim asku w tle i na avatarze była jedna z blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie zgadzam się z każdym Pani słowem, lecz ta blogerka która widniała na avku i tle nie ma blokad co do kopiowania zdjęć. A zgłaszane były posty z poradami na typu spam lub nękające. A w życiu nie zrobiłam nikomu krzywdy.
      Moi pomocnicy dobrze zadbali o to by ask był bezpieczny, ale niestety nie do końca .

      Usuń

.