czwartek, 6 lutego 2014

Jantar czyni cuda ;)

Witam was wszystkich czytających, wgl czy to ktoś czyta, ja nie wiem xd.
Chciałabym wam przedstawić Moje włosy z prawej strony przed, a z lewej w trakcie ( w sumie po) sposowania Jantar'u, i szczerze z czystym sumieniem muszę wam powiedzieć że naprawde się opłaca. Po moich odrostach widać dosłownie, widać że urosły jakieś 2-3 cm czyli tak jakby wizulanie patrząc 3 miesiące po farbowaniu a jestem dopiero miesiąc. Dziwne co ? ;)

Co mogę o nim powiedzieć.;
*przyjemny zapach
*oleisto wodna konsystencja
*fajna buteleczka
*ciężko go aplikować dlatego przelałam go do buteleczki z atomizerem
*musisz uzbroić się w cierpliwość
*dużo baby hair
*szybko porost włosów
*widoczna poprawa włosów (wizualnie gęste i od skalpu zdrowsze)
*polecam z czystym sumieniem
*aplikowałam go co 2 dni
*dobra cena

Jak ja go aplikuje ?
Jak już wspomniałam przelałam go do plastikowej buteleczki z atomizerem ;) Po umyciu na świeżo osuszone  ręcznikiem włosy i skórę głowy aplikuje w punktowe miejsca tak żeby łatwo mi było ją rozetrzeć. Gdy już zaaplikuje, wcieram ją przez 1-2 minuty, dokładnie rozczesuję i zostawiam włosy do wyschnięcia ;)

Czy kupię to kolejny raz ?
Tak, nawet jutro ;>

POLECAM ;*




______________________________________________________________

ZAPRASZAM WAS DO ASKOWEGO KONKURSU ;)
Miłego wieczoru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.