poniedziałek, 8 grudnia 2014

Grudzień.. czas świąt i przygotowań do zmian.

 Witajcie..
 Niedlugo koniec roku, a ja nadal nie ogarnelam siebie by cokolwiek napisac pod temat mojego bloga, mam wiele pomyslow, wiele nowosci ale oczywiscie brak czasu i brak dostepu do komputera, prawie nie mozliwe.

Niedlugo swieta, jak sie z tym czujecie ? Wraz z nadchodzacymi swietami robie dla was prezent w formie wlasnie konkursu. Wiecej na jego temat przeczytacie jeszcze dzis na fanpage/ask.


 Cos moze pod swieta i pod to wszystko o czym tu nie pisalam dawno,

Wiele z was zrezygnowalo wlasciwie ze mnie z moich porad i mojego aska. Tym co zostali bardzo dziekuje, tym co zrezygnowli, moge tylko zyczyc milego zycia i wiecej zrozumienia, dla innych. Hejty i inne takie nie zostaly opublikowane jesli byly publikowane, byly od razu usowane.

Dziekuje raz jeszcze i poodzenia ;*

Bede niebawem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.