#hair #powrót #ombre #zmiany #włosomaniaczka #summer


No to moi mili kochani mamy wakacje i pełno zmian.
Niestety nie mam zdjęcia przed zrobieniem ombre, aby wam pokazać długość
jaką uzyskałam od marca.
Ale chyba wystarczajaco widać.
W marcu miałam włosy jakieś 3-4 cm przed stanik, a teraz mam 5-7cm za..
Od marca nie stosowałam żadnych olejków na porost, odżywek, nic..
Myłam tylko i wyłącznie zwykłym szamponem pokrzywowym albo garnierem i przez polowe maja uzywalam odzywek Botos kallos bo pracowalam w salonie fryzjerskim..
Moje włosy przestały przyswajać odżywki..
Ale o tym w innej notce.
15.03.2015

26.06.2015
Jakoś zdjęcia jest troche lipna, na żywo wygladają o wiele lepiej. Inne zdjęcia wstawie później..
Włosy wgl nie zniszczone ani nie wysuszone.
Wyszły cudownie,
Miłej niedzieli.

Komentarze

  1. Jakie piękne! Jeśli na żywo wyglądają jeszcze lepiej, to wieelki szacun!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ombre, choć może powinno być bardziej popielate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję..
      OMBRE na żywo wygląda zupełnie inaczej jest bardziej w odcieniu blond niż rudym jak na zdjęciu , z prawie czarnych włosów uzyskałam taki równiutki efekt przy użyciu rozjaśniacza z wodą 6 i 9 % i tapirze więc to wielki sukces że rozjaśniły się bardzo równo. No i nie może być bardziej popielate ponieważ mam jasną skóre i by to bardziej podkreśliło moją bladość. :)

      Usuń
  3. Piękne ombre <33

    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i mega zdjęcia :3
    http://olineypl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty