niedziela, 28 czerwca 2015

#hair #powrót #ombre #zmiany #włosomaniaczka #summer


No to moi mili kochani mamy wakacje i pełno zmian.
Niestety nie mam zdjęcia przed zrobieniem ombre, aby wam pokazać długość
jaką uzyskałam od marca.
Ale chyba wystarczajaco widać.
W marcu miałam włosy jakieś 3-4 cm przed stanik, a teraz mam 5-7cm za..
Od marca nie stosowałam żadnych olejków na porost, odżywek, nic..
Myłam tylko i wyłącznie zwykłym szamponem pokrzywowym albo garnierem i przez polowe maja uzywalam odzywek Botos kallos bo pracowalam w salonie fryzjerskim..
Moje włosy przestały przyswajać odżywki..
Ale o tym w innej notce.
15.03.2015

26.06.2015
Jakoś zdjęcia jest troche lipna, na żywo wygladają o wiele lepiej. Inne zdjęcia wstawie później..
Włosy wgl nie zniszczone ani nie wysuszone.
Wyszły cudownie,
Miłej niedzieli.

10 komentarzy:

  1. Jakie piękne! Jeśli na żywo wyglądają jeszcze lepiej, to wieelki szacun!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ombre, choć może powinno być bardziej popielate :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję..
      OMBRE na żywo wygląda zupełnie inaczej jest bardziej w odcieniu blond niż rudym jak na zdjęciu , z prawie czarnych włosów uzyskałam taki równiutki efekt przy użyciu rozjaśniacza z wodą 6 i 9 % i tapirze więc to wielki sukces że rozjaśniły się bardzo równo. No i nie może być bardziej popielate ponieważ mam jasną skóre i by to bardziej podkreśliło moją bladość. :)

      Usuń
  3. Piękne ombre <33

    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

.