#summer #nails #hello #polishgirls

Witam  wszystkich :*

Ostatnio duzo myslalam nad robieniem notek, czy dalej je robic, czy skonczyc z tym bo nie wchodze tu juz tak czesto jak kiedys, nie wiem czy to poprostu brak czasu czy weny na cokolwiek.
Ostatnio wrocilam rowniez do moich kochanych nawykow. Czyli olejowania, balsamowania, wcierania roznych ziol itp itp. Musze wam sie przyznac ze od 9 miesiecy nie robilam z moimi wlosami nic, nie nakadalam zadnych odzywek procz faktu ze od maja nakladalam sporadycznie maske Botox kallos, nie skupiala, sie na ich pielegnacji, chcialam zeby wygladaly swiezo i byly w miare ogarniete, przez moj nowy tryb zycia. Odstawilam na bok wszystkie kosmetyki do pielegnacji, wszystkie nawyki, wszystko co robila, by byly zdrowe i piekne.
Z jednej strony jeste, na siebie zla i brakowalo mi dopieszczenia moich wlosow. Wieczna zmiana kolorow, rozjasnianie, niepodcinanie tak czesto koncowek, i wiele innych zlych rzeczy. Od tygodnia znow staram sie robic z moimi wlosami mega zmiany, lecz z tego co widze moje wlosy nie chca juz tak przyswajac roznych odzywek i olejkow, moja skora bardzo ucierpiala za ten szybki tryb zycia. Moj ask stracil ogladalnosc i posypalo sie troche z blogiem. Mam nadzieje ze wszystko powroci i bedzie jak wczesniej.

Od 7miesiecy zajmuje sie kosmetyka paznokcia. Na samym poczatku mi szlo bardzo licho, dzis moge sie wrecz chwalic moimi efektami skupienia, motywacji i 7miesiecy cwiczen. Od samego poczatku sama sobie radzilam, nie chodzilam na zadne kursy, na nic, ja i zszywka albo youtube . Motywy wyszukane w necie i przeniesione malym pedzelkiem na paznokiec, co klientka odchodzi z usmiechem na ustach jestem z siebie bardziej zadowolona. Jestem z siebie dumna, dlatego teraz pochwale sie swoimi ostatnimi wykonaniami . Mam nadzieje ze sie podobaja.
Życzę Milego dnia i zapraszam do kolejnych notek niebawem :*


                                         










Komentarze

  1. Ładne pazurki i ciekawe wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bardzo fajnie wykonane paznokcie
    Obserwuje i pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe prace, trening czyni mistrza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne paznokcie! *_* idealne na lato! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Red Riding Hood'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/red-riding-hood.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne paznokcie robisz ;) oby tak dalej.
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie *.*
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK^^

    OdpowiedzUsuń
  7. paznokcie świetne! trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękne paznokcie ;) śliczne wakacyjne wzory ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty