środa, 12 sierpnia 2015

#Cooperation #Dresslink #maławspółpraca #cotobędzie

Witaaam was wszystkich.
Dzisiejszy post będzie trochę odbiegał od tematyki mojego bloga, ale będzie też jego częścią.
Ponieważ podjęłam się współpracy z firmą Dresslink i kompletnie nie wiem od czego się zabrać.
Jedna z blogerek mi trochę naprostowała co trzeba zrobić.
Na sam początek powiem wam że mają bardzo bogatego bloga z ubraniami.
Niektóre ubrania są powalające, a przede wszystkim wgl nie są drogie. A teraz właśnie czekam na przesyłkę, mam nadzieję że przyjdzie, oczywiście od razu się nią pochwalę.
A teraz przedstawie wam rzeczy które wpadły mi w oko :)


KLIK
KLIK


KLIK

KLIK
KLIK

KLIK

KLIK
PROSZĘ O POKLIKANIE W LINKI !
W ZAMIAN ZA KLIKNIĘCIA DAJĘ :
*obserwację dla Ciebie
*komentarz do 3ostatnich postów
*również poklikam 

Jeśli poklikasz proszę o komentarz bym mogła się odwdzięczyć. :D

27 komentarzy:

  1. Poklikane;)
    Zapraszam do nas, poklikasz również?

    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane;)
    Zapraszam do nas, poklikasz również?

    princess-aim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikane :) czekam na rewanż :) http://mazgoo.blogspot.com/2015/07/moje-ulubione-pozycje-wspopraca-z.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy! :) Też współpracowałam z firmą Dresslink i jestem bardzo zadowolona z tej współpracy. :) Koszulka z napisem ''67'' najlepsza :D <3

    http://marrissblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojaaaaa, nie wiedziałam, czemu się nie chwaliłaś ? :)

      Usuń
    2. Heh :D Tak jakoś wyszło :P Ale naprawdę polecam :D :) :*

      Usuń
  6. Bardzo fajne ciuszki wybrałaś!
    Poklikałam :)
    Poklikałabyś też u mnie?
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam we wszystkie linki,bo wiem jakie to dla nas ważne :)
    Powodzenia we współpracy ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam we wszystkie linki :) Powodzenia :D

    http://zycienastoletniejdziewczyny1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam we wszystkie linki :) Powodzenia we współpracy ;)
    http://bee-yourself-and-nothing-moree.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia we współpracy, poklikałam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam :)
    igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Poklikane :)
    Kurtka jest boska <3

    kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane! T-shirty śliczne ! ^^ Mogę prosić o to samo?
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikałam, bardzo ładne rzeczy wybrałaś.
    Zaobserwujesz?
    www.szalonaasiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję , teraz twoja kolej! :) Bardzo podoba mi się płaszczyk szary! Jest idealny na zbliżającą się jesień :)
    Pozdrawiam i ZAPRASZAM do siebie http://wiktoria-necka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam. :) Prześliczny jest ten szary swetero-płaszczyk, bluza i koszulka w jedzenie. Gratuluję i życzę powodzenia.

    obserwuję, zapraszam, strange-is-so-cute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa odmiana na blogu. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś, najbardziej podoba mi się ten słodki tshirt z fastfoodami! ;p
    Poklikałam oczywiście, udanej współpracy! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje, odwdziecze się tylko jak wejdę na kompa :)

      Usuń

.