sobota, 15 sierpnia 2015

#Nowości #OMBRE2015N#Upięcia #Inspiracje #Styl.pl

Witam was wszystkich. Dziś pisze zupełnie z innej beczki.
 Mam dla was do przekazania wiele informacji, wiele nowisci, zas dzis cos zupelnie innego, bo reszta zajme sie pozniej, z racji tez iz dzis nie mam zbytnio czasu postanowilam pochwalic sie moim ostatnim znaleziskiem.

Wiele z was, a dokladnie osoby ktore czytaja mojego bloga od samego poczatku wiedza doskonale ze uwielbiam strone Styl.fm wczesniej jako IKF.pl . Ściągam z tej trony wiele interesujacych inspiracji na tattos, hair i nails . Dzisiaj pokaze wam jakie fryzury są w modzie tego lata, a dokladnie kolor. Zdazylam to zaobserwowac w czasie wakacji, a kolejna notke zrobie o tym jakie fryzury i kolory wlosow beda modne tej jesieni, poniewaz internet i media juz o tym mowia, a gwiazdy filmowe, piosenkarki juz wnosza nowosci w swiat wlosow. Zapraszam do obejrzenia wielu ciekawych zdjec znalezionych na stronie Styl.fm .














 Jak wasm sie podobaja inspiracje ? Ktora fryzura najlepsza ???

Niebawe nowe notki !

Licze na wasza pomoc w klikaniu linkow w poprzedniej notce z gory dziękuje  !!!!


KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK







12 komentarzy:

  1. Dobrze zrobione wygląda naprawdę genialnie. Nie lubię efektu, kiedy kobieta ma jak od linijki rozjaśnione ;/ Te są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ombre, ale trochę mi zeszło :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też sobie robiłam , ale fioletowe i wyglądały super :)
    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje!
    Piękne włosy! Nie lubię, kiedy kobieta ma ciemne włosy, a nagle rozjaśnione od linijki, masakra...

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie rozpuszczonych włosów i warkocza - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te upięcia ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze ombre jest mega! :D
    Mam pytanie: zrobisz jakiś post z prostymi fryzurami do szkoły ?

    http://marrissblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebiste fryzurki, sam uwielbiam coś takiego mimo, że jestem chłopakiem :D mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są genialne, ale najładniejsza to ta niebieska. Cudo. *___*

    OdpowiedzUsuń

.