środa, 19 sierpnia 2015

#Aktualizacja włosów #OMBRE2015 #Fryzura_okolicznościowa

Dziś odpowiedni piękny słoneczny dzień na zdjęcia, na coś nowego.
Stwierdziłam tak spontanicznie po wymodelowaniu włosów, że ładnie wyglądają i nadają się na zdjęcia.
Stwierdziłam również, że powinniście widzieć, że lepiej wygląda moje ombre w świetle dziennym, bardziej naturalne i zrobione lustrzanką a nie aparatem z telefonu. :D Jak na poprzednim zdjęciu.
Dziś również miałam klientkę na fryzurę okolicznościową, moja dobra znajoma, stwierdziła, że podda się moim dłonią, nie miałyśmy pomysłu na fryzurę, to fryzura próbna, ale jestem z niej dumna i stwierdziłam że pochwalę się nią na blogu.




Jak widać na zdjęciu nie są w tragicznym stanie, są zadbane, nawilżone i wymodelowane co można dostrzec po wywiniętych jeszcze z lekka końcach :)
Moje włosy nie są katowane *prostownicą, *lokówką, *gorącą wodą
*gorącym powietrzem, *nie splątuje ich zwykłą gumką, tylko gumką invisibobble, 
*nie robię z nimi nic szczególnego, ale to wszystko w innej notce, również z moimi włosami. 
Nie mogłam znaleźć lepszego miejsca na zdjęcie moich włosów wiec wybrałam ręcznik na dworze xD 



To jest tylko próbna fryzura, nie jest dopracowana, nie jest dobrze wykończona, 
znajoma przyszła tylko sprawdzić czy w takiej fryzurze będzie jej do twarzy.
Resztę szczegółów zostawię dla siebie, mam nadzieję że wam się podoba. :3



Życzę wszystkiego dobrego :*

13 komentarzy:

  1. Masz takie piękne włosy! Zazdroszczę! A co do fryzury znajomej, to na prawdę śliczna!
    Miłej reszty wakacji Ci życzę!
    Zapraszam Cię też do mnie! http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę genialnych włosów *_*
    http://wonderfuul-adventure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne koki! ♥
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne włosy *,*

    proteinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne masz włosy! *u*

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne ombre <3

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne gęste włosy :3 Gdyby moje takie były, to bułabym w siódmym niebie.
    Tylko pozazdrościć :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładne włosy a Twój blog mi się spodobał :)
    W wolnej chwili zapraszam też do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki śliczny ten kok! <3 Cuuudo
    http://recenzjelaury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

.