czwartek, 20 sierpnia 2015

#BlogoPost #Blogosfera #Inspiracje #BędzieNasWięcej

Witajcie :3
Wczoraj naszła mnie myśl na zrobienie postu o waszych blogach z małą ilością obserwatorów, mając nadzieję że pomogę wam w zdobyciu obserwatorów, stałych czytelników, osób które również pomogą wam w zdobywaniu kolejnych wglądów na bloga.
Bo przecież każdy z nas ma prawo mieć więcej obs, bo przecież o to naprawdę chodzi, każdy ich pożąda, desperacko pisze "Proszę zaobserwuj mojego bloga".
Wiem jak to jest, jak chcesz np podjąć współpracę z jakąś firmą a do tego potrzeba obserwatorów, wiem jak to jest jak chcesz żeby każdy docenił Twoją ciężką pracę włożoną w zadbanie swojego bloga. Wiem to wszystko, każdy na samym początku przez to przechodził.
Dziś mam zamiar pomóc wszystkim koleżanką (bo chyba tak was mogę nazwać) w znalezieniu wam nowych czytelników, obserwatorów i komentatorów. A może i pomogę wam z podjęciem jakiejkolwiek współpracy z firmą, kto wie..
Mam nadzieję że ten post popłaci mi to wszystko czasem którym w niego włożę.


A.
Blog Alexandry D. KLIK
Blog Alicji KLIK
Blog Alicji K. KLIK
Blog Amelii KLIK
Blog Anastazji KLIK
Blog Ani S. KLIK
Blog Asi KLIK
B.
C.
D.
Blog Darii KLIK
E.
F.
G.
Blog Gabrielii KLIK
H.
I.
Blog Izabeli KLIK
J.
Blog Julii KLIK
Blog Joanny KLIK


To już wszystkie blogi na dziś jakie dostałam pod komentarzem na FB.
Polecam obserwację tych blogów !
NIE PRZECHODŹCIE OBOK NICH OBOJĘTNIE.
WYMIEŃCIE SIĘ ZE SOBĄ OBSERWACJĄ.
TO WAM RÓWNIEŻ POMOŻE,
Jedna niech drugą zaobserwuje i również będzie was więcej.
Ode mnie każda z was dostała obserwację na blogu.
Życzę wszystkiego dobrego w blogosferze .

13 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję, to naprawdę miłe ♥
    Gabrieli* x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! <3

    www.palmsanddeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki i zajrzę na blogi dziewczyn :)
    http://puzzelek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam! Klikajcie w blog Marceliny!💘💘💘
    Dziękuje💓

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję kochana za dodanie mojego bloga ! Nie spodziewałam się słońce <3
    PS. Masz piękny wygląd bloga. Bardzo mi się podoba !
    www.fashionsiden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo :*

    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za to, że mnie tu dodałaś. To bardzo miłe ❤
    Zaraz pozaglądam na pozostałe blogi 😉
    Tak napisałaś tego posta, że poczułam się jakbyśmy były drużyną. Haha.
    Jeszcze raz dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo! :) Świetny pomysł z takim postem!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuje za dodanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. obejrzałam kilka tych blogów i są na prawde świetne! :)

    http://martha33.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje za polecenie mojego bloga <3
    Muszę obejrzeć pozostałe :)
    http://mowimy-po-niemiecku.blogspot.com/
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Ci bardzo! Bardzo bardzo miło z Twojej strony
    Blondeismynature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post :) Fajnie, że pomagasz innym blogerom :)

    OdpowiedzUsuń

.